کدخبر : 9979 تاریخ انتشار :
A
حسینی و پورحمیدی به دنبال رکورد تاریخی

نبردی جذاب برای رسیدن به دستکش طلایی

نبردی جذاب برای رسیدن به دستکش طلایی

دروازه‌بانان استقلال تهران و تراکتور تبریز بیشترین شانس را برای رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم دارند.

به گزارش ورزش360؛ مسابقات بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رو به پایان است و در کنار جذابیت تعیین تیم قهرمان و رونمایی از چهره 2 تیم سقوط کرده به لیگ دسته اول، رقابت ستاره‌ها در جدول رسیدن به عناوین فردی هم در نوع خود جالب‌توجه و جذاب است. بدون‌شک یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در فصل جاری، در جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در جریان است؛ جایی‌که دروازه‌بانان شاغل در لیگ بیست‌وسوم برای رسیدن به دستکش طلایی مسابقات با یکدیگر در حال رقابت هستند.

صدرنشینی حسینی در تبریز به خطر افتاد

حسین حسینی دروازه‌بان استقلال که در طول 24 مسابقه این تیم در فصل جاری همواره در خط دروازه آبی‌ها حضور داشت و با وجود دریافت 14 گل، موفق به‌ثبت 14 کلین‌شیت هم شده بود، در جدال اخیر آبی‌پوشان برابر تراکتور به دلیل محرومیت حضور نداشت تا شانس رسیدن به پانزدهمین کلین‌شیت خود را از دست بدهد و در غیاب او، محمدرضا خالدآبادی موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد. در حالی حسینی نتوانست برابر تراکتور حضور پیدا کند و شمار کلین‌شیت‌هایش روی عدد 14 ثابت ماند که حسین پورحمیدی توانست از غیبت دروازه‌بان استقلال بهره ببرد.

پورحمیدی به دنبال طلسم‌شکنی

دروازه‌بان شماره یک تراکتور که در فصل جاری 21 بار دروازه او باز شده، توانسته در زمینه ثبت کلین‌شیت آمار جالب‌توجهی را از خود به جای بگذارد و بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در جدال با استقلال باعث شد تا شمار کلین‌شیت‌های پورحمیدی هم در فصل جاری به عدد 14 برسد و او هم‌تراز با حسین حسینی در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها قرار گرفت. حسین پورحمیدی در طول 2 فصل گذشته هم همواره در کورس رسیدن به دستکش طلایی بود اما نمی‌توانست به این مهم دست پیدا کند و بعد از ناکامی‌های سریالی با تیم آلومینیوم، حالا به دنبال طلسم‌شکنی در لباس تراکتور تبریز است.

بیرانوند و اخباری به معجزه نیاز دارند!

علیرضا بیرانوند بازگشت معجزه‌آسایی به ترکیب پرسپولیس داشت و در شبی که حملات سپاهان زهردار نبود، توانست یازدهمین کلین‌شیت خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را به‌ثبت برساند. بیرانوند که فصل گذشته با 18 کلین‌شیت توانست رکورد بیشترین کلین‌شیت در در طول یک فصل تاریخ لیگ برتر (در دوره‌های 16 تیمی) را بشکند، حالا برای رسیدن دوباره به دستکش طلایی باید بتواند در 5 بازی پیش‌رو کلین‌شیت کند و امیدوار به لغزش حسین حسینی و حسین پورحمیدی باشد. محمدرضا اخباری هم که 10 کلین‌شیت در کارنامه‌اش دارد، برای رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم ماموریتی غیرممکن را در مقابل خود می‌بیند و در حالی او محکوم به‌ثبت 5 کلین‌شیت پیاپی در 5 بازی پیش‌رو است که رقبایش نتوانند کلین‌شیت کنند!

دروازه‌بانان استقلالی رکوردشکنی می‌کنند؟

حسین حسینی و حسین پورحمیدی که در تیم استقلال با یکدیگر هم‌تیمی بودند اما هیچ‌گاه به پورحمیدی فرصت بازی نرسید و او از جمع آبی‌پوشان جدا شد، حالا مدعیان اصلی رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم هستند. این 2 دروازه‌بان باتجربه در حالی 14 کلین‌شیت در کارنامه خود دارند که اگر بتوانند در طول 5 بازی پیش‌رو تا پایان فصل جاری رقابت‌ها کلین‌شیت کنند، می‌توانند رکورد تاریخی بیرانوند را بشکنند و بیشترین میزان کلین‌شیت در طول یک فصل (در دوره‌های 16 تیمی) را به‌ثبت برسانند! آن‌ها حتی اگر در 4 مسابقه از 5 دیدار پیش‌رو تیم‌هایشان هم موفق به‌ثبت کلین‌شیت شوند، موفق به تکرار رکورد بیرانوند خواهند شد.

 

منبع فوتبال360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار