کدخبر : 9976 تاریخ انتشار :
A

رکوردشکنی عجیب لوکامودریچ در بازی امروز مقابل کادیز

رکوردشکنی عجیب لوکامودریچ در بازی امروز مقابل کادیز

رکورد سنی ای که امروز به دست لوکا مودریچ شکسته شد.

به گزارش ورزش360؛  بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی کرواسی بازی می‌کند. از وی به عنوان یکی از بهترین و کاملترین هافبک‌‌‌‌‌‌‌‌ها و بازی‌سازهای تاریخ فوتبال یاد می‌شود. وی موفق به کسب نایب‌قهرمانی و سومی جام جهانی فوتبال با تیم ملی کرواسی شده است.

مودریچ با درخشش خود در سال ۲۰۱۸، در ابتدا با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سپس با کرواسی نایب قهرمان جام جهانی شد و بهترین بازیکن این رقابت‌ها شناخته شد و توپ طلای جام جهانی را تصاحب کرد و سپس بعد از آن در ۳۰ اوت ۲۰۱۸ جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کرد.[۳] وی در ادامه در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸ در جوایز بهترین‌های فیفا، جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا را کسب کرد. مودریچ با بردن توپ طلا در سال ۲۰۱۸ به یک دهه حکمرانی مسی و رونالدو بر توپ طلا پایان داد. او همچنین در فینال جام باشگاه های جهان در ضمن کسب قهرمانی، موفق به دریافت توپ طلای این رقابت ها شد. مودریچ در جام جهانی ۲۰۲۲ با کرواسی به مقام سوم رسید.

لوکا مودریچ با 38 سال و 238 روز به پیرترین بازیکنی تبدیل شد که تا به حال در لالیگا برای رئال مادرید بازی کرده است و رکورد پوشکاش را که از سال 1965 باقی مانده بود، شکست.

 

منبع ایسنا ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار