کدخبر : 9977 تاریخ انتشار :
A

رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی؛ یک پیروزی شیرین

رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی؛ یک پیروزی شیرین

رئال مادرید به برتری آسانی رسید.

به گزارش ورزش360؛ سی و چهارمین هفته از رقابت‌های لالیگا با برگزاری یک دیدار پیگیری شد و رئال مادرید در برابر کادیس با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید. رئال مادرید امیدوار بود با پیروزی در این بازی به یک قدمی قهرمانی لالیگا برسد و کادیس تیم هجدهم جدول، برای بقا در لیگ به دنبال کسب امتیاز از این مسابقه می‌گشت. 

رئال مادرید در این بازی از برخی بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد، با این وجود تیبو کورتوا، پس از بهبود مصدومیت پارگی رباط صلیبی از ابتدا در ترکیب حضور داشت. 

نیمه اول بدون گل 

نیمه اول با حملات رئال مادرید آغاز شد. این تیم در ابتدای نیمه یک موقعیت گلزنی به دست آورد و لدسما  از ورود توپ به دروازه جلوگیری کرد. در ادامه تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت اما کادیس با تمام توان دفاع می‌کرد و اجازه نزدیک شدن بازیکنان رئال مادرید به دروازه را نمی‌داد. کادیس تیم دست و پا بسته‌ای نبود و یک موقعیت خوب گلزنی به دست آورد اما ناچو با یک تکل خوب، مانع از گلزنی بازیکن حریف شد. چند حمله نصفه و نیمه دیگر برای رئال مادرید شکل گرفت و البته ثمری برای آن‌ها نداشت. در نهایت نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

نیمه دوم و گل‌های فوق العاده 

نیمه دوم با یک گل برای رئال مادرید همراه بود. این تیم در دقیقه 51 توسط براهیم دیاس به گل اول دست پیدا کرد. مودریچ با ارسال یک پاس عالی، براهیم را در موقعیت مناسبی قرار داد و با یک شوت دیدنی از براهیم، توپ به تور دروازه بوسه زد. در ادامه باز هم رئال مادرید تیم برتر میدان نام داشت و اجازه نزدیک شدن حریف به دروازه را نمی‌داد. در دقایق بعد آنچلوتی چند تعویض انجام داد. در دقیقه 68، جود بلینگام، گل دوم را برای لوس بلانکوس به ثمر رساند. براهیم در این گل نقش موثری داشت و با ارسال یک پاس دیدنی، پایه‌گذار گل بود. رئال مادرید سعی در حفظ نتیجه داشت و کادیس قادر به نزدیک شدن به دروازه حریف نبود. رئال مادرید در زمان‌های اضافه موفق شد توسط خوسلو گل سوم را به ثمر برساند، وینیسیوس نقش موثری ایفا کرد و با ارسال یک پاس عالی برای خوسلو، او را در موقعیت مناسبی قرار داد و خوسلو راحت‌ترین کار ممکن را برای گلزنی انجام داد. در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید. رئال مادرید با این برد، با 87 امتیاز رده اول را به خود اختصاص داد و قهرمانی خود را تقریبا قطعی کرد. 

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار