کدخبر : 9978 تاریخ انتشار :
A
گل رویس برای جشنواره دورتموند

شکست بایرن مونیخ در بازی نایب‌قهرمانی

شکست بایرن مونیخ در بازی نایب‌قهرمانی

بایرن مونیخ در خارج از خانه شکست خورد.

به گزارش ورزش360؛ سی و دومین هفته از رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری یک دیدار آغاز شد و اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر یک در برابر بایرن مونیخ به برتری رسید. بایرن مونیخ در رده دوم و اشتوتگارت در رده سوم جدول قرار دارند. این بازی، تاثیری در رده‌بندی نداشت‌ اما فاصله ۲ تیم را کم کرد.

نیمه اول و ۲ گل

نیمه اول با حملات تیم اشتوتگارت آغاز شد و در همان ابتدای نیمه یک موقعیت خوب برای این تیم به دست آمد که با واکنش نویر راهی به دروازه نداشت. در ادامه رافائل گریرو از تیم بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت ناچار به ترک زمین شد و  گورتزگا به زمین آمد. در دقایق بعد باز هم اشتوتگارت تیم برتر میدان نام داشت. این تیم در دقیقه 28 شانس خوبی برای گلزنی به دست آورد که اریک دایر مانع از ورود توپ به دروازه شد اما توپ در برگشت بار دیگر در اختیار بازیکنان اشتوتگارت قرار گرفت و این تیم در دقیقه 30 توسط اشتریگو به گل اول دست پیدا کرد. پس از آن بایرن مونیخ حملات متعددی را بر روی دروازه حریف تدارک دید. در دقیقه 35 و با خطای مدافع اشتوتگارت بر روی گنبری، یک ضربه پنالتی برای بایرن مونیخ به دست آمد و کین توپ را به راحتی به گل تبدیل کرد. در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم و برتری قاطع 

نیمه دوم باز هم با حملات اشتوتگارت آغاز شد و چند موقعیت گلزنی برای این تیم به دست آمد.در ادامه توخل دست به تعویض زد. این تعویض‌ها برای بایرن مونیخ کارگشا نبود و اشتوتگارت در دقیقه 82 توسط جونگ وو یونگ به گل دوم دست پیدا کرد. بایرن مونیخ سعی در جبران گل خورده داشت اما باز هم اشتوتگارت در دقایق اضافه و در دقیقه 93 توسط وامانگیتوکا به گل سوم دست یافت. در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود اشتوتگارت به پایان رسید و یک شکست دیگر در کارنامه توخل ثبت شد‌. در سایر بازی‌ها، مارکو رویس، یک روز پس از اعلام خداحافظی از دورتموند در پایان فصل یکی از ۵ گل تیمش در جریان برتری ۵ بر یک مقابل آگزبورگ را زد، ولفسبورگ ۳ بر صفر دارمشتات را برد و جدال مونشن‌گلادباخ در زمین وردربرمن با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار