کدخبر : 9063 تاریخ انتشار :
A

5 بدنساز برتر تاریخ را بشناسید

 5 بدنساز برتر تاریخ را بشناسید

ورزش پرورش‌اندام یکی از ورزش‌هایی است که هر روزه به مخاطبان آن افزوده می‌شود. زیبایی و تناسب اندام یک فرد، باعث اعتماد به نفس و در نتیجه کسب موفقیت های متعدد در طول زندگی او می‌شود.

به گزارش ورزش 360، موفق ترین این افراد در سرتاسر دنیا شناخته شده هستند و تاثیرات بسیار خوبی در زندگی کسانی داشته‌اند که می خواهند جز معروف‌ترین ورزشکاران پرورش‌اندام شوند. زندگی‌نامه این افراد طوری است ‌که مردم همیشه می‌خواهند اندامی مثل آنها داشته باشند و آنها هم مردم را به شکلی حمایت کرده‌اند که به آنها اطمینان می‌دهند از اندام خوبی بهره‌مند هستند.

۱_ آرنولد شوارتزنگر

49a30d03c669a09f2c01c3655032af3e

هفت بار برنده مستر المپیا و یکی از نمادین‌ترین بدنسازان در تاریخ، آرنولد به محبوبیت بدنسازی در سراسر جهان کمک کرد و به یک بازیگر و شخصیت سیاسی موفق تبدیل شد.

۲_ رونی کلمن

رونی-کلمن

رونی کلمن رکورد بیشترین قهرمانی مستر المپیا را با لی هینی دارد. اندام حجیم و قدرت باورنکردنی کلمن او را به یک قدرت برتر در این ورزش تبدیل کرد.

۳_ لی هینی

lee-haney-feature

برنده هشت بار مستر المپیا و جوان‌ترین قهرمانی که تاکنون این عنوان را کسب کرده است. چیرگی و برتری او در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ جایگاه او را در میان بزرگان مستحکم کرد.

اصلاح: آرنولد جوان ترین برنده تاریخ المپیا بود. او ۲۳ ساله بود که در سال ۱۹۷۰ قهرمان شد. هانی در سال ۱۹۸۴ در هنگام قهرمانی مستر المپیا ۲۴ ساله بود.

۴_ فیل هیث

Phil-Heath

هیث با هفت برد در مستر المپیا، یک رقیب سرسخت بود و اندام فوق‌العاده‌ای داشت که لقب «هدیه» را برایش به ارمغان آورد.

۵_ اویگن زاندو

InShot_۲۰۲۴۰۴۲۳_۲۰۵۹۲۳۸۵۰

بدنساز اهل کشور پروس بود. وی را «پدر بدنسازی مدرن» می‌دانند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار