کدخبر : 13179 تاریخ انتشار :
A

آقای رئیس، دیواری کوتاه‌تر از دیوار بازیکنان نبود؟!

آقای رئیس، دیواری کوتاه‌تر از دیوار بازیکنان نبود؟!

در مصاحبه تلویزیونی روز گذشته رئیس فدراسیون والیبال، هجمه زیادی به بازیکنان وارد شد و برای کسانی که به اردوها نیامدند خط و نشان کشیده شد و برای آن‌ها از لفظ "بی‌غیرت" استفاده گردید.

به گزارش ورزش 360، گرچه نیامدن عمدی به تیم ملی را تأیید نمی‌کنیم اما چرا هیچوقت برای بررسی مشکلات به ریشه توجهی نمی‌کنیم و فقط شاخ و برگ را می‌بینیم؟ مگر تیم ملی در زمان عطایی که تقریباً با تمام افراد حاضر می‌شد نتیجه گرفت؟ مگر با موسوی و میلاد در ارومیه به ژاپن نباختیم و به عراق ست ندادیم؟ امسال اگر بودند تغییری اتفاق می‌افتاد؟ خودتان که از دلایل بازیکنان مطلع هستید!

یک سؤال دیگر؛ مگر در بحث عدم نتیجه‌گیری تیم ملی کسانی که برای چند دلار بی‌ارزش، یک مربی بنجل را به دامان تیم ملی انداختند و هنوز در فدراسیون حضور دارند مواخذه شدند که نوبت به بازیکنان رسیده است؟ شما در زمان انتخابات به اکثر هیئت‌های استانی و باشگاه‌ها وعده دادید که چند نفر را به محض نشستن روی صندلی ریاست برکنار می‌کنید؛ آیا این اتفاق افتاد؟ چگونه به وعده‌های‌تان در این پیچ تاریخی اعتماد کنیم؟

وقتی در طول این سال‌ها مدام تصمیمات اشتباه گرفته می‌شود و هیچ تلاشی برای پیشرفت دیده نمی‌شود چگونه انتظار داشته باشیم بازیکنان با تمام وجود برای ما بجنگند، مگر برده‌داری است؟ تصمیمات فدراسیون و از جمله خود شما و آقایان داورزنی و مرادی که شماهم از قِبَل آن‌ها در فدراسیون رشد کردید باعث وضع موجود شده است.

برای نمونه اگر اکنون در پست پاسور بازیکنی نداریم، نتیجه نزدیک به یک دهه بی‌برنامگی است که هیچ فرد دیگری را تربیت نکردیم؛ جزئیات این بحث بسیار طولانی است اما آقای تقوی، ریشه مشکلات در اطراف خودتان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار