کدخبر : 6909 تاریخ انتشار :
A

گزینه جنجالی والیبال ایران در ایتالیا ماندنی شد

گزینه جنجالی والیبال ایران در ایتالیا ماندنی شد

گزینه سابق تیم ملی والیبال ایران در مودنا ماندگار شد.

به گزارش ورزش 360، آلبرتو جولیانی، سرمربی ایتالیایی که تا یک قدمی هدایت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران نیز پیش آمد ولی دلایل مختلف حضورش در ایران منتفی شد، حالا قرارداد خود را با باشگاه مودنا تمدید کرد.

بنابر اعلام رسانه باشگاه مودنا قرارداد آلبرتو جولیانی تا فصل 2025- 2026 تمدید شد تا خیال این باشگاه از سرمربی راحت شود.

جولیانی که از نیم فصل دوم راهی مودنا شد توانست به هر دشواری که بود تیمش را به پلی آف برساند که در این مرحله به ترنتینو برخورد کرد و در مجموع دو بر صفر عقب است و در آستانه حذف از سوپر لیگای ایتالیا قرارداد دارد.

باشگاه مودنا برای فصل آینده برنامه خوبی دارد و از الان به دنبال جذب چندین ستاره والیبال دنیا نیز هست.

 پس از منتفی شدن حضور جولیانی در ایران، چند خبرگزاری که مسئولیت سرپوش گذاشتن بر بی‌کفایتی ها را برعهده دارند به بررسی دلیل این اتفاق پرداختند و عنوان کردند جولیانی از مذاکره با ایران برای بازارگرمی و اهرم فشار جهت تمدید با مودنا سواستفاده کرده است.

حال با گذشت 15 روز از مشخص شدن سرمربی ایران و همچنین در حالی که مودنا در آستانه حذف از مسابقات قرار دارد، قرارداد این مربی با باشگاه 2 سال تمدید شد تا این اتفاق خط بطلانی بر تصورات و توهمات منفعت‌طلبان داخلی باشد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار