کدخبر : 6777 تاریخ انتشار :
A

شکست تاریخی نواک جوکوویچ در اولین مسترز

شکست تاریخی نواک جوکوویچ در اولین مسترز

نواک جوکوویچ برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود یک مسابقه را به یک بازنده خوش‌شانس در مسترز ایندین‌ولز باخت.

به گزارش ورزش 360، نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک جهان در دور سوم مسترز ایندین‌ولز برابر لوکا ناردی ایتالیایی (نفر 123 جهان) با نتایج 4 بر 6، 6 بر 3، 3 بر 6 شکست خورد.

ناردی به عنوان یک بازنده خوش‌شانس وارد مسابقات شد. این تنیسور ایتالیایی در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی شکست خورده بود، اما با این وجود بر اساس تعدادی از شاخص‌های اضافی در قرعه‌کشی اصلی قرار گرفت. بدین ترتیب نواک جوکوویچ  صرب برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به حریفی با این وضعیت باخت.

مسترز ایندین‌ولز از 6 تا 17 مارس برگزار می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت کارلوس آلکاراس اسپانیایی است که در فینال سال گذشته دانیل مدودف از روسیه را شکست داد.

طلسم ایتالیایی؟

۵ مورد از ۹ شکست آخر نواک جوکوویچ مقابل بازیکنان ایتالیایی بوده است:

لورنزو موزتی- مسترز مونته‌کارلو ۲۰۲۳

دوسان لایوویچ - مسابقات بانیا لوکا

هولگر رونه - مسترز رم

کارلوس آلکاراس - گرند اسلم ویمبلدون

یانیک سینر- مسابقات تورین

یانیک سینر- دیویس کاپ

الکس د مینور - یونایتد کاپ

یانیک سینر- گرند اسلم اوپن استرالیا

لوکا ناردی- مسترز ایندین ولز

جوکوویچ: حریفم استحقاق پیروزی را داشت، اما من هم بد بودم

نواک جوکوویچ که صبح امروز ناباورانه مغلوب لوکا ناردی ایتالیایی شد در مصاحبه مطبوعاتی خود به تمجید از حریف جوانش پرداخت و گفت: «تبریک به او، به خصوص برای بازی فوق العاده‌ای که در ست سوم انجام داد.»

نوله افزود: «چیز زیادی درباره‌اش نمی‌دانستم، اما بازی او را تماشا کرده بودم و می‌دانستم که به ویژه از انتهای زمین خوب بازی می‌کند و فورهندهای پرقدرتی دارد. او خیلی خوب در زمین حرکت می‌کند و استعداد زیادی دارد. او به عنوان بازنده خوش‌شانس وارد دور اصلی شد، بنابراین چیزی برای از دست دادن نداشت و عالی بازی کرد. او سزاوار پیروزی بود. اما بیشتر از سطح خودم متعجب شدم. سطح بازی من واقعا خیلی بد بود. این دو موضوع با هم ترکیب شدند. او روز فوق العاده‌ای را سپری کرد و من نیز روز خیلی بدی را تجربه کردم. نتیجه برای من یک شکست تلخ بود.» 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار