کدخبر : 10274 تاریخ انتشار :
A

واژه پردازی علیه زنان؛ حفظ کرامت بجای فراهم نبودن زیر ساخت‌ها

واژه پردازی علیه زنان؛ حفظ کرامت بجای  فراهم نبودن زیر ساخت‌ها

چنانکه پیداست دود حوادث اخیر در نهایت به چشم زنان علاقه‌مند به فوتبال خواهد رفت.

به گزارش ورزش 360، بر جماعت همیشه دلواپسی که برای ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه حکم صادر می‌کنند هرجی نیست. آنها از اول هم مخالف این اتفاق بودند و تا الزام فیفا جدی نشد تمکین نکردند.

از رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این ورزش و کسی که احتمالا باید بیشترین دغدغه را برای حفظ حضور زنان علاقه‌مند در ورزشگاه داشته باشد اما انتظار بسیار زیاد است. جناب مهندس اما معمولا سرنا را از سر گشادش می‌نوازد و حقایق را باژگونه تفسیر می‌کند. او در آخرین اظهار نظر گفته:

«امروز هم بار دیگر با [هولدینگ] خلیج فارس جلسه داشتیم. با بقیه باشگاه‌ها هم جلسه داشتیم و به همه اعلام کردیم اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند ممکن است ورود آنها را منع کنیم.»

احسنت به این درایت. آفرین به این تأثیرگذاری و تدبیر امور. یک نفر نیست به عالیجناب بگوید اگر دیگرانی به عمد یا سهو در انجام امور محوله سستی می‌کنند، چرا زنان هوادار فوتبال باید تاوانش را پس بدهند؟ این آخر چگونه تهدیدیست؟ گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر زدند گردن مسگری!

وقتی متولی اول فوتبال مملکت همه همتش برای حفظ جایگاه زنان در ورزشگاه، منتهی به این قبیل تهدیدات است، تکلیف هولدینگ و بانک و کنسرسیوم مشخص است. اما از حق نگذریم بهانه بدی نیست. «حفظ کرامت» هرچه باشد از «فراهم نبودن زیر ساخت‌ها» شیک‌تر و دندان‌گیرتر است. اگر دیدید این کلید واژه به اسم رمز تازه محروم کردن زنان از حق طبیعی شان تبدیل شد اصلا تعجب نکنید.


 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار