کدخبر : 10540 تاریخ انتشار :
A

پیام غیرمستقیم اوسمار به بازیکنان پرسپولیس

پیام غیرمستقیم اوسمار به بازیکنان پرسپولیس

اوسمار ویرا با تعریف و تمجید از تیم هوادار اهمیت این بازی را به شاگردانش یادآوری کرد.

به گزارش ورزش 360، ویرا با تعریف و تمجید از هفت بازی آخر هوادار و سبک بازی این تیم به طور غیر مستقیم به شاگردانش پیام داد که مقابل تیم مسعود شجاعی کار سختی در پیش دارند و باید مراقب این تیم باشند.

در واقع اوسمار ویرا هوادار را برای شاگردانش در حد استقلال و سپاهان بالا برد و به آنها گوشزد کرد که یک فینال مهم در ورزشگاه شهید دستگردی پیش رو دارند.پرسپولیس دربازی رفت و در ورزشگاه آزادی به سختی و با گل به خودی بازیکن حریف که روی حرکت تکنیکی مهدی ترابی حاصل شد به زحمت از سد هوادار گذشت و طبعاً بازی برگشت هم برای سرخپوشان راحت نیست به خصوص اگر بدانیم هوادار با مسعود شجاعی واقعاً پیشرفت کرده و فوتبال خوبی بازی می‌کند.

این هفته پرسپولیسی‌ها ۲ روز زودتر از استقلال به میدان می‌روند و این آخرین هفته‌ای است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد چرا که در سه هفته پایانی بازی‌ها به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

به همین دلیل پرسپولیسی‌ها با انگیزه فراوان وارد میدان می‌شوند تا با غلبه بر هوادار استرس بیشتری به استقلال وارد کنند.استقلال دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است.

در دیدار پرسپولیس و هوادار تقابل علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق پرسپولیس با تیم سابقش یکی از جذابیت‌های مهم بازی خواهد بود.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار