کدخبر : 10638 تاریخ انتشار :
A

تفاوت مهم سرخابی‌ها؛ پرسپولیس تاوان می‌دهد؟

تفاوت مهم سرخابی‌ها؛ پرسپولیس تاوان می‌دهد؟

پرسپولیس با غلبه بر هوادار به صدر جدول رسید ولی مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.

به گزارش ورزش 360، سرخ‌ها حالا منتظر نتیجه نبرد استقلال و فولاد قعر نشین خوزستان در آزادی هستند. شاگردان اوسمار در دو بازی اخیر کمافی‌السابق فرصت‌های فراوانی را از کف داده و تیمه دوم سختی را تجربه کرده‌اند. در وطنی قائمشهر اوضاع به مراتب وخیم‌تر بود و این فرصت‌سوزیها با اخراج سروش رفیعی توأم شد تا پرسپولیس را در آستاته یک حسرت تاریخی قرار دهد.

در هر حال آنها در نبردهای باقی مانده مجال چندانی برای از دست دادن موقعیت‌های صد در صدی و به در و دیوار زدن تک به تک‌ها ندارند. نه استقلال خوزستان انتهای جدولی و نه شمس آذر جسور  دقیقی و مس سخت‌باز محرم هرگز رقبای آسانی نیستند.

بویژه بازیکنانی مثل آل کثیر و اورونوف که این‌روزها با تعریف و تمجیدهای بعضا اغراق شده‌ای هم مواجه هستند می‌بایست درک بهتری از شرایط حساس جدول داشته و با فرصت طلبی بیشتر و روحیه تیمی جدی‌تر سبب به ثمر نشستن موقعیت‌های گل پرسپولیس شوند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که رقیب سنتی را در صدر نشانده ، به هدف زدن فرصت‌هاییست که بعضا بسیار دشوارتر از اردوی سرخ بدست می‌آید اما به همین سادگی‌ها از دست نمی‌روند.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار