کدخبر : 10783 تاریخ انتشار :
A

کودکستان فوتبال ایران؛ فولاد قرمز پوشید جواد نکونام سیاه!

کودکستان فوتبال ایران؛ فولاد قرمز پوشید جواد نکونام سیاه!

بازی استقلال و فولاد دقایقی پیش از شروع یا یک حاشیه جدید درباره‌ی رنگ پیراهن تیم‌ها همراه بود.

ورزش ۳۶۰ - شاید باور کردنی نباشد اما چند هفته مانده به پایان لیگ وقتی هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست رنگ پیراهن یک تیم سرمربی تیم دیگر به سوژه اصلی فوتبال ما تبدیل شده است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، از چند هفته قبل بود که پیج‌های طرفداری پرسپولیسی روی یک سوژه زوم کردند و آن هم این بود: «جواد نکونام پیراهن شانس دارد»! این ماجرا در روزهای مانده به بازی با فولاد چنان بال و پر گرفت که به سوژه اصلی این دیدار تبدیل شد. چرا که اگر واقعا نکونام پیراهن سیاه شانس داشته باشد نمی‌تواند آن را در برابر فولاد بپوشد چرا که فولادی‌ها قصد دارند از پیراهن دوم‌شان به رنگ سیاه استفاده کنند. فولا اعلام کرده بود که در هفته‌های پایانی برای بهتر دیده شده اسپانسر تیم از پیراهن سیاه استفاده خواهد کرد.

روز گذشته هم خبر رسید که در جلسه هماهنگی پیش از بازی میان دو تیم استقلال و فولاد این موضوع به محل مناقشه تبدیل شده بود اما نهایتا فولادی‌ها تصمیم گرفتند با پیراهن سیاه شان به زمین بیایند تا جواد نکونام لباس دیگری بپوشد.

ساعتی قبل از شروع بازی هم تصویری از رختکن فولاد با پیراهن‌های سیاه به نمایش درامد و جواد نکونام هم با پیراهن سفید وارد ورزشگاه شد. اما همه این حواشی بچه‌کگانه یک نقطه پایانی داشت! آن هم این بود که نهایتا با دخالت داور بازی فولاد با پیراهن قرمز به زمین امد و جواد نکونام هم پیراهم سیاه پوشید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار