کدخبر : 10875 تاریخ انتشار :
A

در ماجرای فساد باشگاه مس یک نفر تحت تعقیب قرار گرفت!

در ماجرای فساد باشگاه مس یک نفر تحت تعقیب قرار گرفت!

پای یکی از معاونان وقت شرکت مس، به ماجرای فساد فوتبالی در یکی از تیم‌های زیرمجموعه این باشگاه باز شده و تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.

به گزارش ورزش 360 یکی از معاونان سابق شرکت مس از جمله متهمان پرونده بزرگ فساد در فوتبال است که بر اساس اظهارات برخی دیگر از متخلفان این پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.

«میم. الف» معاون وقت شرکت مس یکی از حامیان جدی «م. ز» مدیرعامل اسبق باشگاه بوده و به همین دلیل اتهاماتی به وی نسبت داده شده و در روند تحقیقات از او بازجویی خواهد شد.

این معاون شرکت مس علاقمند به مداخله در مسائل و فعالیت‌های ورزشی شرکت بوده و با سرمربی و مدیرعامل وقت تیم فوتبال نیز در مقطع بروز تخلفات مورد ذکر ارتباط نزدیکی داشته است.

مدیرعامل اسبق شرکت مس پس از مشاهده گزارش تخلفات در سال ۱۴۰۱ نسبت به برکناری مدیر مالی وقت این شرکت که همزمان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بود، اقدام کرد و معاون یاد شده نیز به همین دلیل از سمت خود کنار گذاشته شد.

بر این اساس به نظر می‌رسد اخبار و گزارش‌هایی که تا امروز منتشر شده تنها بخشی از اطلاعات مرتبط با این پرونده است و روند تحقیقات در خصوص متخلفان فوتبالی و غیر فوتبالی که با شکایت شرکت مس از حدود یک سال پیش آغاز شده همچنان با جدیت از ناحیه نهادهای مربوطه دنبال می‌شود.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار