کدخبر : 12486 تاریخ انتشار :
A

مربیگری مهدی پاشازاده در شاهین برای ۲ بازی سرنوشت‌ساز

مربیگری مهدی پاشازاده در شاهین برای ۲ بازی سرنوشت‌ساز

مدیران تیم شاهین بندرعامری در اقدامی عجیب مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی جدید تیم منصوب کردند.

به گزارش ورزش 360، این تصمیم در حالی از سوی مدیران باشگاه شاهین بندعامری اتخاذ شد که آنها پس از خوشه طلایی که سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده، با 26 امتیاز رتبه هفدهم جدول رده بندی لیگ را در اختیار دارند و بالاتر از این تیم داماش گیلان و دریای بابل هم با 28 امتیاز قرار دارند که از میان این سه تیم به احتمال زیاد دو تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد. البته شهرداری آستارای 30 امتیازی هم همچنان در خط سقوط قرار دارد.

در این شرایط مدیران باشگاه شاهین بندرعامری با حضور فعال پیشکسوتان رای به حضور مهدی پاشازاده برای نجات شاهین داده‌اند و عصر امروز بازیکن سابق تیم ملی و استقلال جانشین مهدی کریمیان شد. تغییر مهدی کریمیان پس از اینکه در ۸ بازی اخیر ۶ باخت یک مساوی و یک پیروزی بدست آمد انجام شد.

شاهین بندرعامری در دو بازی باقی مانده باید ابتدا در خانه از چادرملوی اردکان پذیرایی کند که برای کسب پیروزی و رتبه دومی به بوشهر سفر می‌کند و در بازی پایانی با مس در شهربابک دیدار خواهد کرد.

38

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار