کدخبر : 12525 تاریخ انتشار :
A

درخواست قیمت نجومی مایکل اولونگا از دو تیم لیگ برتری

درخواست قیمت نجومی مایکل اولونگا از دو تیم لیگ برتری

برخی منابع از درخواست دو تیم لیگ برتری ایران برای پیوستن مایکل اولونگا به این تیم خبر داده‌اند.

به گزارش ورزش۳۶۰، مایکل اولونگا ستاره الدحیل قطر برای حضور در لیگ ایران مبلغی حدود 4 میلیون دلار درخواست کرده است. گفته می‌شود دو تیم ایرانی در چند روز اخیر از طریق یک واسطه با او مذاکره غیررسمی داشتند.

در ژانویه ۲۰۲۱، اولونگا با عقد قراردادی سه ساله به الدحیل، قهرمان لیگ ستارگان قطر پیوست. مبلغ این قرارداد ۶ میلیون یورو گزارش شده‌است. اولونگا در فصل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در ترکیب الدحیل قرار گرفت و علیرغم ثمر رساندن مجموع ۹ گل از ۱۱ گل الدحیل در گروه C رقابت ها که در جده ، عربستان سعودی برگزار می شد نتوانست مانع از حذف الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گردد و تنها استقلال ایران با کسب ۱۱ امتیاز از این گروه صعود کرد و کسب ۹ امتیاز برای الدحیل کافی نبود .با این وجود وی توانست به عنوان آقای گلی این دوره رقابت ها با ۹ گل دست پیدا کند.

پیشتر تنها عمر خربین بازیکن سوری الهلال توانسته بود با تعداد گل بالاتری مقام آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ را بدست آورد . اولونگا سپس با الدحیل به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ رفت ؛ و پس از صعود خوب از مرحله گروهی با کسب ۱۵ امتیاز و ثبت تنها یک شکست عازم مراحل حذفی شد و با شکست رقبای قطری و اماراتی برای اولین بار در تاریخ خود نیمه نهایی رسید ولی در نیمه نهایی با ثبت شکست سنگین و کوچک کننده ۷-۰ مقابل الهلال از صعود به مرحله نهایی باز ماند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار