کدخبر : 12621 تاریخ انتشار :
A

عکس | پیراهن تیم‌ملی بر تر مدافع لژیونر

عکس | پیراهن تیم‌ملی بر تر مدافع لژیونر

جوان‌ترین مدافع و تنها مدافع لژیونر حاضر در اردوی تیم ملی با انگیزه زیاد در تمرینات حاضر شده و منتظر قرار گرفتن در ترکیب است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، محمد امین حزباوی مدافع ۲۲ ساله و با تجربه فوتبال ایران که فصل گذشته را در السد قطر سپری کرد و با این تیم به مقام قهرمانی رسید حالا در اردوی تیم ملی حضور دارد.

حزباوی که در چند سال گذشته از او به عنوان یکی از فوتبالیست‌های آینده‌دار ایران یاد شده چند صباحی است توسط قلعه نویی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و حالا هم خودش را برای دیدار با هنگ کنگ در دور اول انتخابی جام جهانی آماده می‌کند.

    ثبات ایجاد شده در دعوت از بازیکنان جوان و آینده‌دار به تیم ملی یکی از اتفاقات خوبی است که با نظر امیر قلعه‌نویی صورت می‌گیرد و حزباوی نیز یکی از بازیکنان جوان فوتبال ایران به شمار می‌رود که شاید در آینده شاهد حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی هم باشیم.

این مدافع جوان برای دو بازی با هنگ کنگ و ازبکستان خودش را آماده می‌کند؛ او در تمرینات تیم ملی با روحیه خوب و انگیزه زیاد حضور پیدا کرده تا به بهترین شکل بتواند نظر امیر قلعه نویی را به خود جلب کند.

32

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار