کدخبر : 12628 تاریخ انتشار :
A

ستاره خارجی گل‌گهر به بازی با سپاهان می‌رسد؟

ستاره خارجی گل‌گهر به بازی با سپاهان می‌رسد؟

روبرتو تورس ستاره خارجی باشگاه گل‌گهر با اتمام لیگ به تعطیلات رفته و باید دید در مسابقه جام حذفی مقابل سپاهان حاضر می‌شود یا خیر.

به گزارش ورزش ۳۶۰، این در شرایطی است که از روز پنج شنبه تمرینات گل گهر دوباره از سر گرفته می‌شود و سرمه‌ای پوشان سیرجانی باید خودشان را آماده دیدار جام حذفی برابر سپاهان کنند که روز 26 خردادماه برنامه ریزی شده است.

حالا اما تورس در صفحه شخصی خود استوری‌هایی منتشر کرده که مشخص می‌کند او ایران را ترک کرده و این در حالی است که از دو روز دیگر تمرینات گل گهر دوبار آغاز می.شود.

    تورس یکی از ستاره‌های شاخص لیگ برتر در فصل جاری بوده که نقش مهمی در پیروزی‌های تیمش با ثبت 5 گل و ارسال 6 پاس گل در لیگ برتر داشته و حالا همه هواداران سیرجانی امیدوارند خیلی زود این ستاره به سیرجان برگردد و آماده بازی با سپاهان شود.

البته تورس مصدومیتی هم داشت که پزشکان گل گهر او را به سختی به دیدار برابر استقلال رساندند ولی در آخرین دیدار فصل مقابل ذوب آهن در سیرجان غایب بود تا ابهاماتی درباره احتمال عدم حضور او در دیدار نیمه نهایی وجود داشته باشد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار