کدخبر : 12681 تاریخ انتشار :
A

چند پرسپولیسی تا کنون به آفساید بودن گل قهرمانی اعتراف کردند؟

چند پرسپولیسی تا کنون به آفساید بودن گل قهرمانی اعتراف کردند؟

پرسپولیس با یک گل آفساید قهرمان لیگ برتر شده و این حالا بزرگترین چالش فوتبال ایران است.

ورزش 360 - لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس تمام شده اما گل دقایق پایانی آنها برابر مس رفسنجان که عامل قهرمانی‌شان بود در شرایط آفساید به ثمر رسیده و به این ترتیب کیفیت قهرمانی آنها با چالش‌هایی مواجه شده است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، اگر کمک داور گل دقیقه ۸۶ پرسپولیس را آفساید اعلام می‌کرد استقلال به مدد پیروزی ۲-۰ برابر پیکان قهرمان لیگ می‌شد. بنابراین این یک اشتباه داوری ساده نیست و موضوعی است که سرنوشت قهرمانی را در لحظات پایانی مشخص می‌کند.

طبیعی است که چنین اتفاقی واکنش شدیدی از سوی استقلالی‌ها و سایر تیم‌ها به همراه دارد و از سویی بار دیگر ضرورت وجود VAR در فوتبال ما را مشخص می‌کند. 

ماجرای گل آفساید پرسپولیس چنان پر حاشیه شده که حالا حتی چند پرسپولیسی هم به آن اعتراف کرده‌اند. نخستین کسی که به از اردوی پرسپولیس به آفساید بودن گل اشاره کرد وحید امیری بود. کاپیتان پرسپولیس بعد از بازی اعلام کرد که گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده. او یک بعد از قهرمانی به عنوان مهمان در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش بود و در خصوص مسائل مختلفی از جمله قهرمانی سرخپوشان صحبت کرد. در جنجالی‌ترین بخش مصاحبه ستاره با تجربه پرسپولیس، وحید امیری در خصوص گل مشکوک به آفساید گولسیانی گفت که فکر می‌کند مدافع پرسپولیس در موقعیت آفساید بوده است.

دومین و مهم‌ترین پرسپولیسی که به آفساید بودن گل اشاره کرد گئورگی گولسیانی، زننده گل قهرمانی بود. او هم در گفت‌وگو با سایت ورزش ۳ اعلام کرد که گلش در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

عادل فردوسی‌پور هم که از چهره‌های رسانه‌ای مشهور است در کارشناسی صحنه بازی اعلام کرده بود که گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار