کدخبر : 12971 تاریخ انتشار :
A

برای رفتن به تایلند، شک به دل اوسمار افتاد

برای رفتن به تایلند، شک به دل اوسمار افتاد

افشین قطبی که سابقه کار در شرق آسیا را برای سالیان سال داشته هم نتوانسته بود در تایلند دوام بیاورد، همین موضوع باعث شک اوسمار شده است.

به گزارش ورزش 360، باشگاه بوریرام تایلند به‌دنبال توافق با اوسمار سرمربی فصل قبل باشگاه پرسپولیس است و ایجنت برزیلی این مربی مذاکرات خوبی را با باشگاه تایلندی داشته است. اما مساله‌ای باعث شده اوسمار برای حضور در بوریرام دچار تردید شود.

واقعیت امر این است بوریرام در تایلند اگرچه باشگاه خوبی به‌حساب می‌آید و قهرمانی‌های زیادی هم در لیگ برتر این کشور به‌دست آورده اما همواره مربیان در این باشگاه از دخالت‌های مالک آن کلافه بوده‌اند، ازجمله افشین قطبی که بعد از حضور در این باشگاه بارها به‌خاطر دخالت‌های فنی مدیر بوریرام (مالک) با وی به مشکل برخورد و درنهایت هم علی‌رغم نتایج خوبی که با این تیم کسب کرد از بوریرام جدا شد.

از قرار معلوم مالک بوریرام دیوانه فوتبال است و در ریزترین تصمیمات فنی تیمش نیز دخالت می‌کند. موردی که به گوش اوسمار هم رسیده و او را دچار تردید در تصمیم‌گیری کرده است. 

 

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار