کدخبر : 13004 تاریخ انتشار :
A

استقلال و پرسپولیس در برزخ سوءمدیریتی

استقلال و پرسپولیس در برزخ سوءمدیریتی

استقلال و پرسولیس در شرایطی باید برای فصل پیش‌رو در لیگ نخبگان شرکت کنند که هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به گزارش ورزش 360، لیگ برتر به پایان رسیده و روزهای بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس مثل هر سال آغاز شده است. تیم‌هایی با مدیریت بدون برنامه‌ریزی که هر فصل باید چوب بی‌برنامگی خود را به خصوص در رقابت‌های بین‌المللی بخورند. آن هم در شرایطی که باشگاه‌های رقیب از کشورهایی چون عربستان، قطر و امارات تا بن دندان مسلح می‌شوند تا قهرمانی در آسیا را برای هواداران خود رقم بزنند، اما اینجا کک کسی نمی‌گزد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ بیست‌وسوم اولین نماینده ایران در لیگ نخبگان سال ۲۵-۲۰۲۴ خواهد بود که پس از پایان لیگ صحبت‌هایی در خصوص جدایی اوسمار ویرا از این تیم به میان آمد. سرمربی برزیلی که از دستیاری یحیی گل‌محمدی به نفر اول نیمکت سرخپوشان تبدیل شد و توانست تیمش را قهرمان کند، اما گویا سودای رفتن دارد. مدیریت باشگاه پرسپولیس هم با علم به این موضوع، انگار هیچ آلترناتیوی برای این مربی برزیلی در نظر نگرفته بود که اگر چنین رقم می‌زد، اکنون باید تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده با تمدید قرارداد اوسمار یا معرفی سرمربی جدید، مشخص می‌شد.

وضعیت نامعلوم پرسپولیس برای فصل آینده با پایان یافتن قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم و شایعه جدایی علیرضا بیرانوند هم عجین شده است، اما مدیریت این مجموعه با پایان لیگ خود را درگیر حواشی خودساخته‌ای کرد و با توهین به لهجه سرپرست باشگاه استقلال خودش را به مسلخ برد. آن هم در روزهایی که پرسپولیس باید تکلیفش مشخص شود و با تمدید قرارداد اوسمار یا معرفی سرمربی جدید تیمش را برای فصل آینده آماده کند.

البته وضعیت تیم دیگر پایتخت هم بهتر از پرسپولیس نیست. استقلال که به عنوان نایب قهرمان لیگ و نماینده دوم ایران در لیگ نخبگان هنوز اسیر حواشی پایان فصل است و اعضای سابق هیئت مدیره و سرپرست فعلی باشگاه، هر کدام به دنبال اثبات خود هستند. در این بین برخی از پیشکسوتان استقلال معتقدند که این تیم نیاز به سرمربی جدید با تفکرات بهتر دارد و آبی‌ها نباید با جواد نکونام ادامه دهند. هرچند نظر نکونام چنین نیست و در آخرین واکنش خود در صفحه شخصی اینستاگرامش از آماده‌سازی تیمش برای فصل آینده سخت گفته است.

از آنجایی که مالکیت استقلال و پرسپولیس در اواسط فصل گذشته تغییر کرد و این پیش‌بینی وجود دارد که مالکان جدید قصد تغییر در بدنه مدیریتی دو باشگاه را داشته باشند، بنابراین هر دو باشگاه در بلاتکلیفی به سر می‌برند. پرسپولیسی که سرمربی ندارد و استقلالی که ماندن یا نماندن سرمربی‌اش هنوز مشخص نیست و مدیران دو باشگاه خود را درگیر حواشی کرده‌اند. مدیریت نمایندگان ایران در لیگ نخبگان اکنون در اختیار نخبگان نیست که اگر بود در شرایط فعلی در برزخ سوء مدیریتی قرار نمی‌گرفتند.

منبع تابناک
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار