کدخبر : 13235 تاریخ انتشار :
A

عکس | تشییع علی اسعدی ستاره فوتسال در سالن مسابقه

عکس | تشییع علی اسعدی ستاره فوتسال در سالن مسابقه

مراسم تشییع پیکر علی اسعدی بازیکن فقید فوتسال ایران، ساعتی پیش در سالن شهید بهشتی مشهد که روزگاری در آنجا اوج گرفته بود، برگزار شد.

 به گزارش ورزش 360، چشمان علی اسعدی، ستاره با تجربه فوتسال ایران که لحظات دوران بازیگری‌اش برای همیشه در ذهن علاقه‌مندان به فوتسال قطار می‌شود، روز گذشته آرام گرفت و برای همیشه بسته خواهد ماند. سالن شهید بهشتی مشهد که روزگاری تماشاگرانش علی اسعدی را با گل‌هایش دوره می‌کردند، این‌بار برای وداع با پیکرش آنجا بودند، برای یک خداحافظی همیشگی. اسعدی نه قامت ستاره‌ها را به خود می‌گرفت و نه سوپراستارها را، اما همیشه در نقش یک دلبر برای تماشاگران فرش آرا بازی می‌کرد. بازیگری که یک عمر خاطره را از خود برای همه اهالی فوتسال ماندگار کرده است.

وقت خداحافظی‌ست و زمان پرسه در تونل زمان برای به یاد آوردن او فرا رسیده. خوشبختانه خاطرات زنده می‌مانند و یاد اسعدی برای همیشه میان هم‌تیمی‌هایش و تماشاگران جاری خواهد ماند.

علی اسعدی، بازیکن سابق فرش آرا مشهد، شهرداری ساوه، شهروند ساری، هانگژو چین، نفت الوسط عراق و سن ایچ ساوه، که با ایست قلبی به کما فرو رفته بود، دو روز پیش دارفانی را وداع گفت.

lk4nrp00

hft1xym4

ej10hua2

ea1wxqo0

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار