کدخبر : 6848 تاریخ انتشار :
A

واگذاری استقلال و پرسپولیس توسط 2 بانک خصوصی

واگذاری استقلال و پرسپولیس توسط 2 بانک خصوصی

سخنگوی دولت اعلام کرد برای واگذاری سرخابی‌ها مذاکرات اولیه‌ای با دو بانک غیردولتی صورت گرفته است.

به گزارش ورزش 360، سخنگوی دولت اعلام کرد برای واگذاری سرخابی‌ها مذاکرات اولیه‌ای با دو بانک غیردولتی صورت گرفته است. توافق شد وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی مذاکراتی را با هیئت‌های عامل بانک‌ها انجام بدهند. پیش‌بینی می‌کنیم در چند روز آتی به توافق برسیم.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در سال جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ارزیابی عملکرد بخش های مختلف دولت آخرین جلسه دولت به صورت فوق العاده و طولانی مدت قبل از سال جدید برگزار می شود.

وی افزود: برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بارها از سوی سازمان خصوصی سازی آگهی انجام شد تا بخش خصوصی وارد شود، در نهایت پیشنهادی ارائه شد که برای تسریع مجوزی داده شد تا مشکل حقوقی دو باشگاه به خاطر مالک واحد داشتن برطرف شود. 

بهادری جهرمی گفت: دولت به هیئت واگذاری مجوز داد تا از این ظرفیت قانونی استفاده کند، هیئت واگذاری دیروز به این نتیجه رسید که از این مجوز استفاده نکند، مذاکرات اولیه ای با دو بانک غیردولتی در این خصوص صورت گرفته است. 

سخنگوی دولت ادامه داد: توافق شد وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکراتی را با هیئت های عامل بانک ها خواهند داشت پیش بینی می کنیم  در چند روز آتی به توافق با این دو بانک غیر دولتی برسیم.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار