کدخبر : 6951 تاریخ انتشار :
A

ابوبکر کانته، گزینه‌ی فرانسوی-گامبیایی پرسپولیس کیست؟

ابوبکر کانته، گزینه‌ی فرانسوی-گامبیایی پرسپولیس کیست؟

یک روز بعد از دربی خبر رسید که اوسمار ویرا به صورت رسمی از رضا درویش درخواست کرده تا یک مهاجم خارجی و قد بلند برای پرسپولیس خریداری کند و حالا یک نام فرانسوی در کنار اسم پرسپولیس پرسه می‌زند.

ورزش 360 - پرسپولیس استاد خرید خارجی‌های بنجل و بدرد نخور است. به جز معدود مواردی چون بشار رسن، یورگن لوکادیا یا این اواخر عبدالکریم حسن و اورونوف همیشه در ترکیب این تیم یک یا دو بازیکن خارجی بی‌کیفیت بود. 

نمونه‌اش را می‌توان در همین نیم فصل اول دید که با خرید نبیل باهویی چشم بازار را کور کردند و بعد از یک نیم فصل تنها با یک گل زده قراردادش را فسخ کردند. حالا اما پرسپولیس در فصل جدیدی از خریدهای خارجی به سر می‌برد.

آنها به خوبی توانستند از دل بحران از دست دادن مربی و شکست‌های غیرمنتظره یک فرصت بسازند و با خریدهای خوب نیم فصلی متفاوت را شروع کنند به گونه‌ای که حالا همه از احتمال قهرمانی پرسپولیس سخن می‌گویند. 

یکی از دلایل نتایج خوب پرسپولیس در این روزها خریدهای خوبی است که از قضا دو مورد آن هم خارجی‌های با کیفیتی هستند. اما چون سرخ‌ها در پایان نیم فصل شهاب زاهدی و نبیل باهویی را همزمان از دست دادند و تنها عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفتند همچنان در خط حمله مشکل دارند. برای همین هم ویرا به دنبال یک گزینه‌ی خارجی است. اما نامی که این روزها در کنار باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود بر اساس آمار چندان گزینه‌ی خوبی نیست. 

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که ابوبکر کانته، بازیکن فوتبال اهل فرانسه گزینه دید خط حمله پرسپولیس شده است. از باشگاه‌هایی که او در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال پاریس اف سی اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال گامبیا بازی کرده‌است. روزنامه ی گل در ایران هم مدعی شده این بازیکن امار ناامید کننده‌ی ۵ گل در هر فصل را ثبت کرده است که با این حساب احتمالا باید منتظر یک بازیکن روی اعصاب دیگر در ترکیب پرسپولیس باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار