کدخبر : 6976 تاریخ انتشار :
A

باورنکردنی‌تر از افتضاح؛ کری می‌خوانید برای این دربی؟

باورنکردنی‌تر از افتضاح؛ کری می‌خوانید برای این دربی؟

در حالی که دربی ۱۰۳ پایتخت عالم و آدم را از خودش ناامید کرد و به طور جدی گزینه انتخاب به عنوان بدترین تقابل تاریخ پرسپولیس و استقلال لقب گرفت، باورنکردنی است که برخی پیشکسوتان حتی بر سر همین مسابقه هم در حال کری‌خوانی برای هم هستند!

به گزارش ورزش 360، پس از پایان بازی خیلی از سرخپوشان به نمایش دفاعی استقلال اعتراض و حتی با آن شوخی کردند. سپهر حیدری، مدافع پیشین تیم هم در همین دسته قرار می‌گیرد؛ چهره‌ای که البته خود پرسپولیسی‌ها هم خیلی از مواضعش را تایید نمی‌کنند یا دوست ندارند. بعد از آن هم امیرحسین صادقی، چهره‌ای شاید هم‌تراز با حیدری در اردوگاه آبی‌ها دست به کار شد و با انتشار تصویری از کار دفاعی و تجمع قرمزها در محوطه جریمه خودی، به سپهر واکنش نشان داد.

18

حالا بگذریم از این که صادقی تصویری از ارسال ضربه کاشته روی دروازه پرسپولیس را منتشر کرده بود و همیشه در اینطور مواقع مدافعان جمع می‌شوند؛ اما سوال بزرگتر این است که انصاقا، حقیقتا، واقعا بر سر این دربی با این کیفیت هم کری می‌خوانید؟ بابا بی‌خیال دیگر!

photo_2024-03-15_19-34-52

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار