کدخبر : 7028 تاریخ انتشار :
A

جواهر بایرن‌مونیخ رکورد زد و مصدوم شد

جواهر بایرن‌مونیخ رکورد زد و مصدوم شد

هری کین با گلی که در بازی امروز بایرن مونیخ مقابل دارمشتات به ثمر رساند، با 31 گل عنوان بهترین گلزن بوندسلیگا در فصل اول را به نام خودش کرد.

به گزارش ورزش 360، هری کین با گلی که در بازی امروز بایرن مونیخ مقابل دارمشتات به ثمر رساند، با 31 گل عنوان بهترین گلزن بوندسلیگا در فصل اول را به نام خودش کرد.

بدین ترتیب کین از رکورد 30 گل «اووه سیلر» مهاجم هامبورگ در فصل 64-1963 پیشی گرفت.

برای مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها اما این پایان کار نبود و کین در دقیقه 82 به دلیل پیچ‌خوردگی مچ پایش از زمین بیرون رفت.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: درمورد مصدومیت کین هنوز تشخیصی داده نشده و باید امیدوار باشیم مشکل خاصی نداشته باشد.

مصدومیت نگران‌کننده کین

بایرنی‌ها از الان نگرانند!هری کین در جریان پیروزی ۵-۲ بایرن مونیخ مقابل دارمشتات به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.مصدومیت نگران‌کننده کین: بایرنی‌ها از الان نگرانند!

بایرن مونیخ امروز با درخشش هری کین توانست در خانه دارمشتات به پیروزی ۵-۲ برسد. مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها در این بازی روند فوق‌العاده‌اش را ادامه داد و توانست یک گل و یک پاس گل ثبت کند.

با این حال در اواخر بازی اتفاقی رخ داد که هواداران باشگاه آلمانی را نگران کرده است.

کادر پزشکی مهمان وارد زمین شدند اما تلاش‌های آنان فایده‌ای نداشت و پس از ۴ دقیقه که نتوانست به بازی ادامه دهد جایش را به چوپوموتینگ داد. با اینکه دو هفته تعطیلات ملی در پیش است اما بایرنی‌ها از الان نگران احتمال مصدومیت طولانی‌مدت کین و غیبت او برای بازی‌های حساس این تیم مقابل دورتموند و آرسنال هستند.

توخل پس از بازی در مورد مصدومیت کین گفت: «او با تیر برخورد کرد و مچ پایش پیچ خورد. روی پایش یخ گذاشتند و کمی درد داشت. فعلا چیزی مشخص نیست و برای مشخص شدن وضعیتش باید منتظر نظر پزشکان باشیم.»

پس از بازی هم و درحالی‌که کین با لنگیدن در حال ترک ورزشگاه بود، خبرنگاری از او درباره وضعیتش پرسید و او پاسخ داد: «کمی درد دارم. نمی‌دانم چقدر جدی است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار