کدخبر : 7072 تاریخ انتشار :
A

افشاگری یحیی گل‌محمدی؛ سیدجلال به این دلیل اخراج شد

افشاگری یحیی گل‌محمدی؛ سیدجلال به این دلیل اخراج شد

یحیی گل‌محمدی از دلیل کنار گذاشتن سید جلال حسینی و مهدی مهدوی‌کیا پرده برداشت.

به گزارش ورزش 360، یحیی گل‌محمدی که در نیم‌فصل از هدایت پرسپولیس کناره گیری کرد درخصوص کنار گذاشتن سیدجلال در پایان لیگ بیست و یکم گفت: گاهی اوقات مربی به شرایطی می‌رسد که باید تصمیمات بزرگ و سختی بگیرد که شاید خیلی‌ها خوششان نیاید یا باورشان نشود، ولی باید گرفته شود. باید از یک مرزی عبور کنی و پوست اندازی کنی و شرایط جدیدی را به وجود بیاوری تا انگیزه جدیدی داخل تیم به وجود بیاید. شما گواردیولا را ببینید که حتی با وجود اینکه قهرمانی می‌آورد، ۳-۴ بازیکن را کنار می‌گذارد تا انگیزه وجود داشته باشد و بازیکنان فکر نکنند همیشه هستند.

وی افزود: به نظرم یک کار حرفه‌ای و درست است. گرفتن این تصمیمات در ایران خیلی سخت است. شاید هواداران ما مثل هواداران آنها خیلی حرفه‌ای برخورد نکنند. اینجا احساساتی‌تر هستند و بازیکنانی وجود دارند که در دل مردم جا دارند و خاطرات خیلی خوبی برای هواداران ساخته‌اند. وقتی مربی با اینها برخوردی دارد که جو جدیدی به وجود می‌آید، خیلی سخت است، اما ناچار هستی که این تصمیمات را بگیری.

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار