کدخبر : 7142 تاریخ انتشار :
A

رسمی؛ محرومیت هواداران سرخابی از حضور در دو جایگاه!

رسمی؛ محرومیت هواداران سرخابی از حضور در دو جایگاه!

با رأی کمیته انضباطی، چهار جایگاه استادیوم آزادی برای دربی پایتخت بدون حضور تماشاگر شد.

به گزارش ورزش 360، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی جالب و متفاوتی را درخصوص دربی پایتخت صادر کرده که طی آن، چند جایگاه متعلق به هواداران دو تیم در شهرآورد سال بعد خالی خواهد بود.

در رأی صادره آمده است:

کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می کند:

باشگاه استقلال تهران

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب،وفق و  مستند ماده 86،به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه های شماره 15 و 16 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می شود.

باشگاه پرسپولیس

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب،وفق و مستند ماده 86،مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه های شماره 22 و 23 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می شود.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار