کدخبر : 7201 تاریخ انتشار :
A

صدای خنده‌های سردار در هتل المپیک

صدای خنده‌های سردار در هتل المپیک

سردار آزمون پس از روزهای خوشی که در بازگشت به رم تجربه کرد، به اردوی تیم ملی اضافه شده تا یکی از بازیکنان در دسترس امیر قلعه‌نویی برای دو بازی با ترکمنستان باشد.

به گزارش ورزش 360، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای فوتبال ایران با حسرت بزرگی تمام شد. همه پس از شکست ژاپن امیدوار به قهرمانی شده بودند که شکست در نیمه نهایی مقابل قطر از راه رسید و همه را ناامید کرد.

بی‌شک یکی از ستاره‌های تیم ملی در این مسابقات سردار آزمون بود که در بسیاری از مسابقات درخشید و اگر تیم ملی می‌توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، شانس زیادی داشت که به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شود.

یک ماه و اندی پس از پایان تورنمنت جام ملت‌های آسیا در قطر که برای سردار آزمون با تحول در کادر فنی باشگاه رم نیز همراه شد، این بازیکن در حالی بار دیگر به اردوی تیم ملی بازگشته که توانسته جایگاه خود را در اردوی رمی‌ها تا حد زیادی تثبیت کند و حالا با روحیه بالایی به اردوی تیم ملی بازگشته و قصد دارد ضمن تلاش برای رقم زدن یک صعود دیگر به جام جهانی، آمار فردی خود را نیز در تیم ملی بهبود ببخشد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار