کدخبر : 7228 تاریخ انتشار :
A

احتمال حضور دوباره بازیکنان با تجربه در تیم ملی؟!

احتمال حضور دوباره بازیکنان با تجربه در تیم ملی؟!

آیا واقعا قرار به جوان‌گرایی خواهد بود؟

به گزارش ورزش 360، دعوت برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی موجب شد تا این فرضیه مطرح شود که این سرمربی ۶۰ ساله شاید تنها برای کاهش میانگین سنی تیم ملی از این جوانان دعوت به عمل آورده و در همچنان بر پاشنه اعتماد به با تجربه‌تر ها خواهد چرخید. علی الخصوص که قلعه‌نویی در جام ملت‌ها این امر را ثابت کرد و بیشتر از  باتجربه‌های خود در ترکیب تیم استفاده می‌کرد‌.

با این حال سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ترکمنستان با گفتن "جمله سن تنها یک عدد است" شائبه حضور دوباره بازیکنان سن بالا در ترکیب تیم را مطرح کرد. جمله‌ ‌ای که احتمالا ذهنیت و تفکر غالب قلعه‌نویی در اعتماد بیشتر به با تجربه‌تر ها را نشان می‌دهد. در لیست اخیر تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی ما شاهد خط خوردن نام حاج صفی و انصاری فرد و همچنین روزبه چشمی ۳۰ ساله بودیم. موضوعی که خیلی ها را امیدوار به پروژه جوان گرایی تیم ملی برای رقابت‌های آینده کرد اما جمله یاد شده از سرمربی تیم ملی بار دیگر ذهن ها را به این سمت برد که آیا واقعا قرار است بازیکنان با سن بالا از تیم ملی کنار گذاشته شوند؟

با این اوصاف جای تعجب نخواهد داشت اگر در آینده ای نزدیک شاهد حضور دوباره بازیکنان با تجربه و مسن در ترکیب تیم ملی باشیم.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار