کدخبر : 7309 تاریخ انتشار :
A

وزیر احمدی‌نژاد می‌خواست ۱۰۰ میلیون بدهد تا علی دایی را با سنگ بزنند!

وزیر احمدی‌نژاد می‌خواست ۱۰۰ میلیون بدهد تا علی دایی را با سنگ بزنند!

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دولت محمود احمدی‌نژاد روایت عجیبی از خصومت مدیران و وزیران این رئیس جمهور با علی دایی روایت کرده است.

ورزش ۳۶۰ - علی دایی در هشت سال ریاست محمود احمدی‌نژاد در ایران دوران پر حاشیه‌ای در فوتبال چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی داشت. 

به گزارش ورزش ۳۶۰، یکی از بزرگترین حاشیه‌های دوران حرفه‌ای علی دایی برکناری او از هدایت تیم ملی ایران در دهه هشتاد بود. سال‌ها بعد از برکنار علی دایی، خود او روایت کرد که به دلیل راه ندادن محمود احمدی‌نژاد به رختکن تیم ملی در روز بازی معروف با عربستان در ورزشگاه آزادی شبانه و با دستور شخص رئیس جمهور از کار برکنار شده اشت.

طبیعتا این خبر در آن سال‌ها که تازه فوتبال ایران از خطر تعلیق رها شده بود می‌توانست زمینه ساز تعلیقی دیگر در فوتبال شود چرا که دخالت مستقیم سیاستمداران و دولت‌ها در فوتبال تلقی می‌شد. اما در ان سال‌ها روی این خبر سرپوش گذاشته شد تا یک دهه بعد روایت‌هایی از آن شب پر خبر فوتبال ایران روایت شود.

با این حال به طور واضحی محمود احمدی‌نژاد و مدیرانش در ان سال‌ها با علی دایی مشکلاتی داشتن. خالا محمد رویانیان که در ان سال‌ها مدیر پر حاشیه و جنجال‌ساز باشگاه پرسپولیس بود روایت جدید از این خصومت بیان کرده است. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید:

علی دایی بالاخره علی دایی بود. به من فشار می‌آوردند که دایی را بردارم. یک وزیری هم داشتیم که در یک جلسه‌ای گفته بود کاری می‌کنم که با ۱۰۰میلیون علی دایی را از توی هواداران سنگ بزنند. نمی‌دانم چه مشکلی با دایی دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار