کدخبر : 7386 تاریخ انتشار :
A

ترکیب تیم ملی زیرورو می‌شود؟

ترکیب تیم ملی زیرورو می‌شود؟

​در غیاب 3 مهره کلیدی و سرشناس، به نظر می‌رسد دوئل با ترکمنستان، زمان مناسبی برای آزمودن بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی باشد.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین مسابقه خود در دور دوم انتخابی جام جهانی 2026، باید فردا (سه‌شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران در عشق‌آباد برابر تیم ملی ترکمنستان به میدان برود؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی قبلی موفق شدند به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران بردی 5گله را برابر ترکمنستان جشن بگیرند و حالا کسب تنها یک امتیاز از مسابقه فردا هم می‌تواند صعود ملی‌پوشان فوتبال ایران به دور سوم انتخابی جام جهانی را مسجل کند.

کاروان تیم ملی در شرایطی عازم عشق‌آباد شده که علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت و مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی نام‌شان در فهرست مسافران دیده نمی‌شود؛ آن‌هم در حالی‌که جهانبخش و ترابی در دیدار دور رفت هم غایب بودند. در کنار این 2 بازیکن باتجربه، ویزای آرشا شکوری و مهدی لیموچی صادر نشد تا این 2 بازیکن جوان هم شانس حضور در دوئل با ترکمنستان را از دست بدهند. جالب آنکه سردار آزمون هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برابر ترکمنستان به میدان برود اما او همراه کاروان تیم ملی عازم عشق‌آباد شده تا در این مسابقه در کنار تیم ملی باشد.

یک ترکیب کامل، بازیکنان جوان!

محمدامین حزباوی، سامان فلاح، سعید سحرخیزان، حسین گودرزی، محمد قربانی، اللهیار صیادمنش، محمدرضا آزادی، جواد آقایی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و حسین پورحمیدی بازیکنان 25 سال و زیر 25 سال حاضر در اردوی تیم ملی هستند. با توجه به سطح فنی تیم ملی ترکمنستان و صعود قریب‌الوقوع شاگردان امیر قلعه‌نویی به دور سوم انتخابی جام جهانی، به نظر می‌رسد که دوئل فردا با ترکمنستان فرصت مناسبی برای تغییر و تحولات در ترکیب اصلی تیم ملی است.

قلعه‌نویی در عشق آباد ریسک می‌کند؟

امیر قلعه‌نویی در دیدار رفت برابر ترکمنستان، کمترین ریسک ممکن را انجام داد و صرفاً در ترکیب اولیه از میان بازیکنان 25 ساله و زیر 25 سال، محمدامین حزباوی و صالح حردانی فرصت بازی در ترکیب اولیه تیم ملی را به‌دست آوردند و سامان فلاح، اللهیار صیادمنش و محمدرضا آزادی هم در نقش یار جانشین وارد ترکیب شدند. با توجه به برتری 5گله در دور رفت، حالا احتمال تغییر و تحولات گسترده در ترکیب تیم ملی وجود دارد و با توجه به دستِ باز قلعه‌نویی برای انتخاب ترکیب اولیه، باید دید او به ستاره‌های باتجربه تیمش استراحت خواهد داد و به سراغ میدان دادن به بازیکنان جوان می‌رود یا خیر.

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار