کدخبر : 7477 تاریخ انتشار :
A

تمدید روزهای درخشان مهدی قایدی

تمدید روزهای درخشان مهدی قایدی

ستاره خوش‌تکنیک تیم ملی ایران جزو موثرترین بازیکنان تیم در فیفادی ماه مارچ بود و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه‌اش در دور دوم انتخابی جام جهانی 2026، نیاز به کسب پیروزی برابر ترکمنستان داشت تا صعودی بی‌دردسر را به دور سوم رقابت‌ها تجربه کند. روز گذشته این برد برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به‌دست آمد و آن‌ها که در بازی رفت در ورزشگاه آزادی تهران بردی 5گله را برابر ترکمنستان به‌دست آورده بودند، توانستند در بازی برگشت بردی اقتصادی را جشن بگیرند و با یک گل برابر حریف خود به پیروزی رسیدند تا صعودشان را مسجل کنند.

مهدی قایدی که رفته‌رفته در حال تبدیل‌شدن به یکی از مهره‌های کلیدی و ثابت تیم ملی است، روز گذشته توانست در قامت گلزن بدرخشد و گل پیروزی‌بخش تیم ملی ایران برابر ترکمنستان را به‌ثمر رساند؛ آن‌هم در حالی‌که قایدی فرصت‌های خوبی برای افزایش شمار گل‌های ملی خود داشت اما تنها یک‌بار موفق به باز کردن دروازه ترکمنستان شد تا روزهای خوب این ستاره خوش‌تکنیک و ریزنقش در عرصه باشگاهی و ملی تمدید شود و او بتواند به روند گلزنی‌های خود ادامه بدهد.

جام ملت‌ها یک جرقه نبود!

مهدی قایدی روز گذشته شانزهمین بازی ملی خود را انجام داد و توانست شمار گل‌های ملی خود را به عدد 5 برساند؛ آن‌هم در حالی‌که او درخشش چشمگیری در جام ملت‌های آسیا داشت و در کنار گلزنی برابر تیم‌های ملی فلسطین و هنگ‌کنگ توانست در تیم منتخب رقابت‌ها هم حضور پیدا کند تا بیش از پیش کیفیت فنی خود را نشان بدهد. قایدی که در 2 بازی پایانی تیم ملی در جام ملت‌ها، فرصت حضور برابر ژاپن و قطر را به‌دست نیاورد و از این بابت، انتقادات پرشماری به کادرفنی وارد شد، بعد از پایان این رقابت‌ها هم توانسته در ترکیب تیم ملی بدرخشد.

ستاره ریزنقش و خوش‌تکنیک فوتبال ایران در جریان برتری 5گله برابر ترکمنستان، 20 دقیقه فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به‌دست آورد اما این حضور کوتاه‌مدت برای درخشش او کافی بود و قایدی در نقش سازنده گل پنجم درخشید. بعد از گل‌سازی برابر ترکمنستان در بازی رفت، امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت مهدی قایدی را در ترکیب اصلی قرار داد و او توانست این‌بار در نقش گلزن بدرخشد تا در مجموع 16 بازی ملی، 5 گل و 2 پاس گل در کارنامه مهدی قایدی نقش ببندد که آمار جالب‌توجهی است.

ستاره ایرانی در لیگ امارات هم مدعی آقای گلی است!

قایدی که تا پیش از شروع جام ملت‌های آسیا با ثبت 6 گل و یک پاس گل کار خود را در لیگ برتر امارات دنبال می‌کرد، بعد از درخشش در این رقابت‌ها، توانست فرم خوب خود در عرصه باشگاهی را هم حفظ کند و 2 بار در نقش گلزن در ترکیب اتحاد کلبا درخشید و برای تیمش یک گل هم ساخت تا با 8 گل زده، یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر امارات هم باشد. در فصل گذشته، مهدی قایدی صرفاً در عرصه باشگاهی روی فرم بود و می‌درخشید اما حالا او رشد و ترقی چشمگیری داشته و هم در عرصه باشگاهی و هم در عرصه ملی در حال درخشیدن است و آمادگی فنی بالایی را از خود نشان داده است که باید دید در ادامه فصل جاری، آیا او می‌تواند رویای بزرگ آقای گلی در لیگ برتر امارات را محقق کند یا خیر تا جایگاه خود در ترکیب تیم ملی را بیش از پیش تثبیت نماید.

 

منبع: فوتبال 360

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار