کدخبر : 7655 تاریخ انتشار :
A

پایان کار علیرضا جهانبخش و فاینورد فرا رسید

پایان کار علیرضا جهانبخش و فاینورد فرا رسید

باشگاه فاینورد اعلام کرد که قرارداد علیرضا جهانبخش را تمدید نخواهد کرد.

ورزش 360 - علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران در ۳۰ سالگی به نقطه پایان همکاری‌اش با باشگاه فاینورد رسید.

به گزارش ورزش 360، این باشگاه هلندی امروز در بیانه ای رسمی اعلام کرد که بند تمدید یکساله قرارداد علیرضا جهانبخش و کوستاس لامپرو را فعال نخواهد کرد. قرارداد این دو بازیکن در پایان این فصل به اتمام می‌رسد ولی از آنجایی که هر دو بازیکن بند تمدید یکساله قرارداد را دارند باید از تصمیم باشگاه در زمان مقرر آگاه شوند. 

برای همین باشگاه فاینورد به صورت رسمی امروز اعلام کرد که این بند یکساله در پایان فصل فعال نخواهد شد. البته باشگاه فاینورد این توضیح اضافه را هم آورده که در صورت نیاز باشگاه در پایان فصل با این بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره خواهد شد ولی در این مقطع لازم است که آنها از تصمیم باشگاه برای فعال شدن بند تمدیدی آگاه باشند.

علیرضا جهانبخش سومین فصل حضورش در فاینورد را با مصدومیت‌های فراوان پشت‌سر می‌گذارد و اگر تا پایان فصل مصدوم نشود می‌تواند وارد باشگاه ۱۰۰ تایی‌های این باشگاه شود. او در حال حاضر ۹۹ بازی برای این باشگاه انجام داده که حاصل آن ۱۷ گل و ۱۵ پاس گل بوده. 

با این حال جهانبخش فصل ضعیفی را در سال ۲۰۲۳-۲۴ در فاینورد سپری کرد که با مصدومیت‌های پیاپی همراه بود. او در این فصل تنها در ۱۶ بازی برای فاینورد به میدان رفت و تنها یکبار موفق به گلزنی شد. 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار