کدخبر : 7671 تاریخ انتشار :
A

کاپیتان ایران در کنار بزرگان فوتسال جهان

کاپیتان ایران در کنار بزرگان فوتسال جهان

سایت فیفا،حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان بهترین پالماست وی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در کنار بزرگان فوتسال جهان به میدان می رود.

به گزارش ورزش 360، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال و لژیونر کشورمان که در باشگاه پالما اسپانیا حضور دارد و سال گذشته با این تیم توانست قهرمان لیگ اسپانیا و قهرمان لیگ اروپا شود.

کاپیتان تیم ملی کشورمان سالهاست با حضورش در لیگ اروپا توانسته نظر کارشناسان جهان را به خودش جلب کند.حالا بار دیگر درخشش کاپیتان تیم ملی کشورمان در لیگ اروپا باعث شده که فیفا با توجه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در اردیبهشت در ایروان آذربایجان بین تیم های مایورکا پالما اسپانیا و بنفیکا پرتغال برگزار شود.

واکنش نشان دهد که حسین طیبی بهترین بازیکن پالماست و می تواند بار دیگر با درخشش خود در لیگ قهرمانان همچنان نظر کارشناسان فوتسال دنیا را به خود جلب کند.این دو تیم در فصل گذشته در لیگ قهرمانان در فینال با مصاف هم رفتند و  با هنرمایی طیبی ملی پوش لژیونر کشورمان در لیگ قهرمانان پالما توانست با شکست نماینده پرتغال قهرمان لیگ اروپا شد.

حالا بار دیگر کاپیتان تیم ملی کشورمان قرار است در کنار چند ستاره دیگر فوتسال دنیا پیتو، تاینان، الکس مرلیم، کوئیلو، دایگو و... به میدان برود و حضور برترینهای فوتسال جهان می توانند حساسیت این بازی را بیش از این دیدار گرم کند.دیدارهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا (3 می، 15 اردیبهشت) پیگیری می‌شود و فینال این رقابت‌ها (5 می، 17 اردیبهشت) خواهد بود.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار