کدخبر : 7738 تاریخ انتشار :
A

ورزشگاه رفتن هم لاکچری شد؛ پدر و پسر، نیم میلیون ناقابل!

ورزشگاه رفتن هم لاکچری شد؛ پدر و پسر، نیم میلیون ناقابل!

در شرایطی که گرانی و تورم دمار از روزگار مردم در آورده و کمر آنها را خم کرده، به نظر می‌رسد کم‌کم حتی حضور در ورزشگاه و تماشای مسابقات فوتبال هم دور از دسترس خیلی از شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ورزش 360، در شرایطی که گرانی و تورم دمار از روزگار مردم در آورده و کمر آنها را خم کرده، به نظر می‌رسد کم‌کم حتی حضور در ورزشگاه و تماشای مسابقات فوتبال هم دور از دسترس خیلی از شهروندان قرار می‌گیرد. بر اساس افزایش قیمتی که بلیت‌های ورزشگاه آزادی برای سال جدید پیدا کرده و در اولین گام از مسابقه شنبه آینده استقلال برابر مس رفسنجان آغاز خواهد شد، نرخ بلیت‌ها از ۷۰ هزار تومان (برای طبقه دوم) تا ۱۵۰ هزار تومان (برای پشت دروازه) و ۲۵۰ هزار تومان (برای روبروی جایگاه) خواهد بود. این یعنی اگر پدر و پسری بخواهند با هم برای تماشای یک بازی به ورزشگاه بروند، هیچی هم که نخورند بدون هزینه ایاب و ذهاب، ۵۰۰ هزار تومان خرج روی دست‌شان خواهد ماند.

یادش به‌خیر؛ حدود ده سال پیش در نظرسنجی برنامه نود اکثریت مردم در مورد علت کاهش حضور تماشاگران در ورزشگاه به گزینه «قیمت بالای بلیت‌ها» رای دادند و این اتفاق در حالی رخ داد که بلیت همین سکوهای روبروی جایگاه تازه به ۱۰ هزار تومان افزایش یافته بود!

 

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار