کدخبر : 7746 تاریخ انتشار :
A

پاکو خمس و یک مدعی دیگر؛ نه لطفاً!

پاکو خمس و یک مدعی دیگر؛ نه لطفاً!

رویارویی تراکتور با سپاهان یعنی مصافی دیگر از سریال ناکامی‌های پاکو خمز برابر مدعیان؟

به گزارش ورزش 360، او تا به حال 9 بار برابر استقلال، سپاهان و پرسپولیس قرار گرفته است و تنها 2 بار توانسته برنده شود: برابر استقلال و سپاهان در فصل قبل. مرد اسپانیایی این فصل هنوز رنگ برد را برابر این رقبا ندیده و در هر 4 مصاف شکست خورده و تنها توانسته یک گل به سپاهان بزند. از مجموع 24 امتیاز لیگ برتری (یک رویارویی او با مدعیان در جام حذفی بود)، خمز و تراکتور تنها 6 امتیاز به جیب زده‌اند و این آمار 25 درصدی نشان می‌دهد اوضاع از چه قرار است.

* استقلال

خمز روی نیمکت تراکتور 4 بار برابر استقلال قرار گرفته و به جز اولی در 3 تای دیگر شکست خورده است. اولین رویارویی، در بازی رفت لیگ 22 بود که تراکتور با 2 گل برد. سپس نوبت به بازی جام حذفی رسید که با برتری 2 یک استقلال تمام شد. آبی‌ها بازی برگشت فصل قبل را با نتیجه استثنایی 7 یک بردند. بازی رفت این فصل هم با 2 گل به سود استقلال تمام شد.

* پرسپولیس

3 بازی و 3 باخت؛ برابر پرسپولیس حتی از همان تک برد رویارویی با استقلال هم خبری نیست. بازی برگشت فصل قبل را پرسپولیس در تبریز 3 بر 2 برد. هر دو بازی این فصل هم با ثبت کلین‌شیت به سود قرمزها تمام شد: یک صفر در تبریز و 2 صفر در تهران.

* سپاهان

یک برد و یک باخت برای خمز در رویارویی با سپاهان. او بازی برگشت فصل قبل را با یک گل در تبریز برد ولی در اصفهان و در هفته اول لیگ 23 با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار