کدخبر : 12243 تاریخ انتشار :
A

تیلور سوئیفت از ال‌کلاسیکو هم محبوب‌تر است؟

تیلور سوئیفت از ال‌کلاسیکو هم محبوب‌تر است؟

کنسرت تیلور سوئیفت در سانتیاگو برنابئو با استقبال عجیبی همراه شد.

ورزش 360 - تیلور سوئیفت، خواننده‌ی محبوب موسیقی پاپ در ادامه تور بزرگش به اسپانیا رسید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را تسخیر کرد.

به گزارش ورزش 360،  تیلور سوئیفت حالا چند روزی است که در تور جهانی‌اش به سر می‌برد و در این تور تابستانی او ورزشگاه‌های بزرگ فوتبال را هم هذف قرار داده است. در هفته‌ای که گذشت کنسرت بزرگ او در اسپانیا برگزار شد و خیل عظیم هوادارن او به سانتیاگو برنابئو آمدند تا اجرای زنده‌ی او را ببینند. او بعد از این کنسرت یک اجرای زنده هم در یک ماه آینده در آنفیلد خواهد داشت. 

۱۹

تصاویر منتشر شده از استقبال از کنسرت تیلور سوئیفت در سانتیاگو برنابئو نشان می‌دهد که این ورزشگاه جمعیتی بیشتر از روزهای حساس خود را تجربه کرده است. حتی جمعیتی بیشتر از کسانی که برای دیدن هر ال‌کلاسیکو به این ورزشگاه آمده‌اند. 

تیلور سوئیفت خواننده مشهور و محبوب پاپ است که عمده شهرتش را مدیون هواداران نوجوانش است. او از ۱۷ سالگی در عرصه موسیقی فعالیت کرده و حالا یکی از محبوب‌ترین خواننده‌ها و چهره‌های دنیای موسیقی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار