کدخبر : 12808 تاریخ انتشار :
A

مشکل آرنه اسلوت برای معرفی در لیورپول چیست؟

مشکل آرنه اسلوت برای معرفی در لیورپول چیست؟

بیش از دو هفته از انتصاب رسمی آرنه اسلوت به عنوان سرمربی جدید لیورپول می‌گذرد اما خبری از مراسم معارفه این مربی نیست.

به گزارش ورزش 360، در مقایسه با مراسم معارفه پر زرق و برق و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای انتقال‌های بزرگ، برای سرمربی جدید لیورپول هیچ مورد مشابهی وجود ندارد. تنها پیامی کوتاه و مقاله‌ای در مورد تاریخچه مربیگری باشگاه، تمام چیزی است که از ورود آرام آرنه اسلوت به آنفیلد به جا مانده است.

مدیران لیورپول در پاسخ به سوال‌ها در مورد رونمایی از اسلوت و مصاحبه او با خبرنگاران می‌گویند: به‌ این زودی‌ها اتفاق نمی‌افتد. قابل درک است که پس از برگزاری مراسم خداحافظی یورگن کلوپ، کارمندان باشگاه مرخصی گرفته باشند. همچنین برخی‌ها باور دارند برای ایجاد فاصله زمانی بین «دو دوره باشگاه» مفید است. به نظر می‌رسد از آرنه اسلوت خواسته‌اند پیش از ورود رسمی به لیورپول، با مرسی‌ساید آشنا شده و برای شناخت فوتبال انگلیس کمی وقت بگذراند.

مطابق یافته‌های منابع نزدیک، شاید در اوایل جولای، یعنی پیش از شروع تمرینات پیش‌فصل در آکسا، هواداران لیورپول برای اولین بار صدای آرنه اسلوت را بشنوند. با بازگشت مایکل ادواردز به لیورپول، او کنترل بیشتری در امور اجرایی دارد. ممکن است او در مراسم معارفه سرمربی جدید آنفیلد حضور داشته باشد.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار