کدخبر : 13243 تاریخ انتشار :
A

برونو فرناندز: واکنش‌های منفی به تیم‌ملی به خاطر انتظار بالاست

برونو فرناندز: واکنش‌های منفی به تیم‌ملی به خاطر انتظار بالاست

برونو فرناندز بیان کرد که انتقادات از شکست تیم‌ملی در برابر کرواسی بازتابی از انتظارات بالای هواداران پیش از یورو 2024 است.

به گزارش ورزش 360، به گزارش خبرگزاری رویترز، پرتغال تمام 10 بازی مقدماتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما آماده‌سازی آن‌ها برای تورنمنتی که از 14 ژوئن تا 14 جولای در آلمان برگزار می‌شود، بی نقص نبوده است، چرا که در بازی‌های دوستانه اخیر، به اسلوونی و کرواسی باخته‌اند.

فرناندز، هافبک تیم، در روز دوشنبه به خبرنگاران گفت:

نمی‌خواهم کسی فکر کند که ما به این نقطه رسیده‌ایم و فکر می‌کنیم که همه چیز تمام شده و چیزی برای بهبود وجود ندارد. همیشه جنبه‌هایی برای بهبود وجود دارد. صادقانه بگویم، من کمی از این منفی‌نگری در مورد تیم ملی خوشم می‌آید؛ این که می‌گویند: «تیم به خوبی سابق نیست»، «هنوز آنچه که می‌خواهیم نیست.»

من این را دوست دارم زیرا نشانه‌ای است که مردم از ما انتظار زیادی دارند و از تیم ملی چیز بیشتری می‌خواهند. این به این معناست که ما بازیکنانی که کشور را نمایندگی می‌کنیم، کیفیت انجام کارهای بیشتر را داریم. ما این را می‌دانیم، جاه طلب هستیم و می‌خواهیم بیشتر و بهتر عمل کنیم.

پرتغال در بازی آخر خود پیش از یورو، روز سه‌شنبه با ایرلند بازی می‌کند. آن‌ها در گروه F یورو 2024 قرار دارند و رقابت خود را با بازی مقابل جمهوری چک آغاز می‌کنند و سپس با ترکیه و گرجستان روبرو می‌شوند.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار