کدخبر : 15234 تاریخ انتشار :
A

تمرینات مخفی تیم‌ملی آلمان برای جلوگیری از ورود جاسوس!

تمرینات مخفی تیم‌ملی آلمان برای جلوگیری از ورود جاسوس!

یولیان ناگلزمان به همراه مدیران و دست اندرکاران تیم‌ملی فوتبال آلمان تمهیداتی را به کار برده‌اند تا تمرینات تیم مخفی بماند!

به گزارش ورزش 360، تیم ملی آلمان و تیم ملی اسپانیا فردا در چارچوب مرحلۀ یک‌چهارم نهایی یورو 2024، در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم می‌روند. تقابلی که برخی از آن به عنوان یک فینال زودرس یاد می‌کنند و برای هر دو طرف از اهمیت زیادی برخوردار است.

 به گزارش بیلد؛ یولیان ناگلزمان و فدراسیون فوتبال آلمان هر کاری انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند چیزی از تمرینات مخفی تیم ملی آلمان پیش از بازی مقابل تیم ملی اسپانیا به بیرون درز پیدا نکند.

نرده‌های زمین تمرین با برزنت‌های بلند پوشیده شده و حتی شیارهای درها نیز پوشانده شده تا کسی نتواند تمرینات را ببیند. کارکنان امنیتی نیز به شدت از کل منطقه محافظت می‌کنند و یک جوخه پلیس با اسب نیز به طور مداوم در جاده‌ها برای محافظت از تیم حضور دارند.

رهگذارن بلافاصله توسط کارکنان امنیتی تعقیب می‌شود تا نتوانند در این منطقه بایستند. همچنین آن‌ها با پخش موسیقی‌های بلند، تلاش می‌کنند تا افراد پشت نرده‌ها نتوانند چیزی بشنوند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار