کدخبر : 6904 تاریخ انتشار :
A

صعود اینترمیامی با درخشش زوج رویایی مسی- سوارز!

صعود اینترمیامی با درخشش زوج رویایی مسی- سوارز!

اینترمیامی با پیروزی برابر نشویل به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ صعود کرد.

به گزارش ورزش 360، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ به مصاف نشویل رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این دو تیم در بازی رفت به تساوی 2-2 رسیده بودند تا سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی در این دیدار مشخص شود و درخشش لوئیس سوارز و لیونل مسی که از ابتدا در ترکیب تیمشان قرار داشتند کمک بسیاری به تیم تاتا مارتینو کرد. 

مسی خیلی زود و در دقیقه هشتم بازی توانست با ارسالی پاسی زیبا موقعیت خوبی را برای سوارز فراهم کند و او هم این توپ را به گل تبدیل کرد تا هواداران اینترمیامی از دیدن این زوج رویایی خوشحال شوند، اما این پایان کار نبود و مسی در دقیقه 23 خودش توانست پاس دیه‌گو گومز را به گل تبدیل کند تا خیال تیمش راحت شود. 

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و مسی در ابتدای نیمه دوم در دقیقه 50 از زمین بازی بیرون رفت و سوارز یک پاس گل دیگر هم برای رابرت تیلور انداخت تا حساب کار 0-3 شود. تلاش نشویل برای جبران این نتیجه با گل دیرهنگامی که در دقیقه 93 زد فایده نداشت و اینترمیامی به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار