کدخبر : 7029 تاریخ انتشار :
A

29امین برد متوالی الهلال؛ به مو رسید ولی پاره نشد!

29امین برد متوالی الهلال؛ به مو رسید ولی پاره نشد!

تیم فوتبال الهلال مقابل ضمک به برتری رسید.

به گزارش ورزش 360، رکورد تاریخی الهلال الهلال به لطف گل ثانیه های پایانی میشائیل دلگادو موفق شد از سد ضمک عبور کند.

آخرین تیم عربستانی که توانسته از ستاره های توقف ناپذیر الهلال امتیاز بگیرد، ضمک است. تیمی که شنبه شب تا آستانه خلق یک شگفتی دیگر نیز پیش رفت ولی در آخرین لحظات مسابقه کم آورد تا بیست و نهمین پیروزی متوالی آبی های ریاض به ثبت برسد.

تیم سختکوش ضمک که در دور رفت الهلال را با تساوی یک – یک متوقف کرده بود، در استادیوم کینگدام آرنا نیز تا دقیقه 79 در انجام مأموریت خود موفق عمل کرده بود ولی این مرد سال آسیا بود که بالاخره توانست راهی برای گشودن دروازه میهمان باز کند.

ارسال مالکوم از سمت راست در تیر دوم به ساویچ رسید و او نیز با یک ضربه سر، توپ را در اختیار سالم الدوسری قرار داد که کاپیتان الهلال با یک شوت غیر قابل مهار، حساب کار را یک بر صفر کرد.

اما ضمک در دقیقه 86 و در میان شگفتی همگان، کار را به تساوی کشاند. ارسال نیکولائه استانچیو از سمت چپ با عبور از همه بازیکنان به دوماگوی آنتولیچ رسید و ضربه او به طرز عجیبی ابتدا از بین پاهای ناصر الدوسری و سپس از بین پاهای علی البلیهی و در ادامه از زیر دست یاسین بونو عبور کرد و وارد دروازه شد.

اما دو دقیقه بعد و با اخراج مستقیم ضاری العنزی، کار ضمک سخت شد. در دقیقه 90+3 بود که ارسال تماشایی ناصر الدوسری از سمت چپ در تیر دوم به میشائیل دلگادو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر چکشی، گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا آبی ها در آخرین ثانیه ها به پیروزی برسند.

با این نتیجه، الهلال به بیست و نهمین پیروزی خود در تمامی رقابت ها دست یافت و رکورد تاریخی خود را بهبود بخشید. آنها همچنین به امتیاز 68 رسیده و فاصله خود با النصر را موقتا به 12 امتیاز رساندند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار