کدخبر : 7696 تاریخ انتشار :
A

اعتراف گواردیولا: ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم

اعتراف گواردیولا: ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است در حال حاضر، لیورپول شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می باشد.

به گزارش ورزش 360، روز یک شنبه برای هواداران لیورپول، روز خوبی بود. آن ها در ابتدا موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد برایتون عبور کنند و سپس دیدار حساس منچسترسیتی - آرسنال با تساوی بدون گل به پایان رسید تا لیورپول با اختلاف 2 امتیازی نسبت به آرسنال به صدر جدول صعود کند و حالا سیتی 3 امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

به نقل از سایت گل، تنها 9 بازی تا پایان فصل باقی مانده و گواردیولا احساس می کند شرایط به نفع لیورپول است تا قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. او در این باره به اسکای اسپورتس گفت: "لیورپول صدرنشین لیگ است. آن ها در بالاترین مکان جدول هستند و فعلاً شرایط به این شکل است. هنوز 9 بازی باقی مانده و ما خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. آرسنال شانس دوم قهرمانی است و ما شانس سوم. هرکسی که در صدر باشد، مدعی اول است. ما می توانستیم با برد مقابل آرسنال، همه چیز را در دست بگیریم و حالا باید برای قهرمانی، نگاهی به نتایج لیورپول و آرسنال داشته باشیم."

سیتی روز چهارشنبه در خانه میزبان استون ویلاست و در همان روز، آرسنال به مصاف برایتون خواهد رفت و در روز پنج شنبه، لیورپول با شفیلد یونایتد قعرجدولی بازی خواهد داشت.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار