کدخبر : 7714 تاریخ انتشار :
A

وستهم 1 - تاتنهام 1؛ نه بیگ آنژ به رتبه چهارم!

وستهم 1 - تاتنهام 1؛ نه بیگ آنژ به رتبه چهارم!

​برای دقایقی از بازی، تیم پوستکوعلو مالکیت 93 درصدی داشت اما گزینه‌های تهاجمی مانند هفته‌های گذشته ناامیدکننده ظاهر شدند.

به گزارش ورزش 360، دربی شهر لندن در حالی پیگیری شد که شاگردان آنژ پوستکوعلو بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 5 حرکت تیمو ورنر از سمت چپ منجر به پاس زمینی این بازیکن به مقابل دروازه شد تا برنان جانسون با تک ضربه آرامش اسپرز را پیش اندازد. در ادامه بار دیگر مشکلات تاتنهام روی ضربات کرنر به چشم آمد و سانتر ارسالی جرد بوون توسط کورت زوما تبدیل به گل شد. البته بازیکنان تاتنهام معتقد بودند در این صحنه، روی گولیلمو ویکاریو خطا شده بود. نیمه دوم نیز با بازی مالکانه اسپرز همراه بود اما آن‌ها از ایجاد موقعیت جدی گلزنی ناکام مانده بودند. بین دقیقه 68 تا 73 بازی، 93% از مالکیت توپ در دست تیم مهمان بود. عددی عجیب که بازی یک‌طرفه امشب را ثابت می‌کند. 

تاتنهام اکنون با تعداد بازی برابر با استون ویلا، با 57 امتیاز در رتبه پنجم قرار می‌گیرد. تیم اونای امری فردا در اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. 

اطلاعات بازی وست‌هم و تاتنهام

بستر مسابقه: هفته سی‌ و یکم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023 

تاریخ: سه‌شنبه، 14 فروردین 1403 (2 آوریل 2024)

ساعت: 22:45 به وقت تهران

مکان: استادیوم لندن

داوران: جان بروکس (داور اصلی) - اندی مدلی (داور وار) 

گلزنان وست‌هم: کورت زوما (19)

گلزنان تاتنهام: برنان جانسون (5)

ترکیب ابتدایی وست‌هم و تاتنهام 

وست‌هم (1-3-2-4): فابیانسکی | کوفال، ماوروپانوس، زوما، امرسون | سوچک، وارد پراوز | بوون، پاکتا، کودوس | آنتونیو 

تاتنهام (1-3-2-4): ویکاریو | پورو، رومرو، فن ده فن، اودوگی | بیسوما، بنتانکور | جانسون، مدیسون، ورنر | سون

 تاتنهام و وستهم، دو تیم لندنی لیگ برتر در دیداری از هفته سی‌ و‌ یکم در لندن استادیوم به مصاف همدیگر رفتند. تاتنهام در رده پنجم قرار دارد و به دنبال سهمیه چمپیونزلیگ است و وستهم رده هشتمی نیز در حال رقابت برای سهمیه لیگ کنفرانس است.

ضربه اول را تاتنهام زد. گل برنان جانسون در دقیقه ۵ این تصور را به هواداران تاتنهام داد که دیداری آسان در پیش خواهند داشت اما چند دقیقه بعد این دیدگاه تغییر کرد.

حملات وستهم آغاز شد و یک توپ پس از دیگری دروازه تاتنهام را تهدید می‌کرد. در دقیقه ۱۹ با گلزنی وستهم اتفاقی عجیب و کم‌سابقه در لیگ برتر هم رقم خورد.

ارسال جرد بوون از روی نقطه کرنر به سرنوشت جالبی دچار شد. کورت زوما در مقابل دروازه با پشت توپ را وارد چارچوب کرد. به‌نظر نمی‌رسید که این ضربه اتفاقی بوده باشد چون او در هنگام رسیدن توپ پشت به دروازه قرار گرفت و سپس با پشت توپ را به سمت دروازه فرستاد. حتی مدافعان تاتنهام و هم‌تیمی‌های زوما هم از این اتفاق شگفت‌زده شدند و باورشان نمی‌شد که او به این شکل موفق به گلزنی شده است.

یکی از نکات جالب این بود که کسی انتظار نداشت که هیچکدام از بازیکنان تاتنهام مزاحمتی برای زوما ایجاد نکردند و او به راحتی موفق شد بازی را مساوی کند.

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار