کدخبر : 10859 تاریخ انتشار :
A

تمجیدها از هادی چوپان ادامه دارد؛ بازگشت قهرمانانه

تمجیدها از هادی چوپان ادامه دارد؛ بازگشت قهرمانانه

هانتر لابرادا نفر ششم مستر المپیا 2023 در گفت‌ و گو با جی کاتلر از دیدار خود با هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2023 و مشاهده قهرمانی وی در این مسابقات گفته است.

به گزارش ورزش 360، دو قهرمانی متوالی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک بار دیگر این بدنساز ایرانی را به صدر اخبار بدنسازی جهان برگردانده است.

طی هفته‌های اخیر، چهره‌های زیادی درباره این بدنساز ایرانی صحبت کرده‌اند و وجه اشتراک تمام صحبت‌ها، ستایش از این بدنساز ایرانی بوده است.

ستایش‌هایی که نه فقط درباره پکیج بدنی هادی چوپان، بلکه شامل خصوصیات اخلاقی این قهرمان ایرانی نیز بوده است.

این بار هانتر لابرادا، پسر لی لابرادای بزرگ و نفر ششم مستر المپیا 2023 در گفت‌وگو با جی کاتلر به تمجید از گرگ ایرانی پرداخته است.

خاطره جالب هانتر لابرادا از هادی چوپان

در اپیزود اخیر پادکست کاتلرکست به میزبانی جی کاتلر قهرمان 4 دوره مسترالمپیا و مت دنیلز، هانتر لابرادا که مهمان این پادکست بود در پاسخ به سوال جی کاتلر درباره اینکه آیا در آرنولد کلاسیک اوهایو تحت تاثیر هادی چوپان قرار گرفته یا خیر، گفت:

من حرفامو باید در مورد این مرد بزنم اینکه یه ورزشکار باشی، یه کسی که تو مسابقات شرکت می‌کنه، بدنسازی رو کنار بذارین و با هر ورزش دیگه‌ای جایگزینش کنید. برای کسی که اون طور بد باخته و این طور جواب داده، این یه پاسخ قهرمانانه است. دیدن این برای من خیلی باحال بود. برام خیلی باحال بود وقتی روز بعد (یکشنبه) تو نمایشگاه دیدمش. اون داشت با چند تا از نیروهای امنیتی راه می‌رفت و منم نمی‌خواستم (تو شلوغی) اذیتش کنم ولی وقتی چشم تو چشم شدیم دوید سمت من من و بغلم کرد و من رو بوسید. اون یه مرد خوبه، مرد با دیدنش خیلی هیجان زده شدم می‌دونی مثل ...  می‌تونی پایین بمونی یا برگردی و اون مرد بالا پرید (برگشت قاطعانه)

در روزهای گذشته تقریبا تمامی چهره‌های سرشناس بدنسازی به تمجید از گرگ ایرانی پرداخته‌اند و در واقع تمام دنیای بدنسازی توسط این قهرمان ایرانی حیرت زده شده‌اند.

هانتر لابرادا و دو رقابت پیش از مستر المپیا 2024

هانتر لابرادا مدعی شده که پیش از مستر المپیا 2024 در دو رقابت شرکت خواهد کرد. او همچنین مدعی شده که در صورت دریافت دعوت نامه آرنولد کلاسیک 2025، در این رقابت نیز  حضور خواهد داشت.

لابرادا تا به امروز در آرنولد کلاسیک حضور نداشته و در سه حضور خود در مستر المپیا، چهارمی، هفتمی و ششمی در این رقابت را تجربه کرده‌ است. او در روزهای اخیر حضور فعالی در سمینار بدنسازی باشگاه تورچر جیم داشته و در مسابقات جی کاتلر کلاسیک نیز فیگور گیری افتخاری داشته است.

هانتر که تمرینات خود را با بن چاو پیگیری می‌کند، در آف سیزن به وزن 134 کیلوگرم رسیده و امیدوار است با بهترین پکیج بدنی تاریخ خود در لاس وگاس روی استیج برود.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار