کدخبر : 6870 تاریخ انتشار :
A

سارسف: هادی چوپان استاد فیگورگیری است

سارسف: هادی چوپان استاد فیگورگیری است

میلوس سارسف در گفت‌وگو با دنیس جیمز، هادی چوپان را استاد فیگورگیری نامید.

به گزارش ورزش 360، عملکرد متحیرکننده هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2024، سوژه بخشی از صحبت‌های میلوس سارسف و دنیس جیمز در اپیزود اخیر پادکست د منیس بود.

کریس کورمیر و کینگ کمالی نیز در این پادکست بدنسازی حضور داشتند و بخش زیادی از این پادکست، به هادی چوپان اختصاص داد.

در بخشی از این صحبت‌ها، مهارت هادی چوپان در فیگور گیری مورد بحث قرار گرفت و این بدنساز ایرانی به شدت با تمجید چهره‌های حاضر در این پادکست مواجه شد.

در واقع به جز پکیج بدنی حیرت انگیز، فیگور گیری استادانه هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2024 یکی دیگر از عوامل موفقیت وی بود، تا جایی که حتی آرنولد شوارتزنگر افسانه‌ای هم در زمان اهدای جوایز و هم در سمینار بعد از مسابقات، به شدت از هادی چوپان تمجید کرد.

چرا هادی چوپان استاد فیگور گیری است؟

دسته اوپن رقابتی برای غول‌های دنیای بدنسازی است، غول به معنای واقعی کلمه. با این حال چند سالی که گرگ ایرانی معادلات این دسته را برهم زده و علی رغم قامت 168 سانتی متری، با کاندیشنینگی شگفت انگیز، موفق شده هیولاهای بسیاری را شکست دهد.

اما در واقع به جز کاندینشنیگ خارق العاده، هادی چوپان به معنای واقعی کلمه یک فیگورگیر بی‌همتا است و آنچه او در اوهایو به نمایش گذاشت، به واقع متعلق به سطح دیگری از رقابت بود. گرگ ایرانی به عضلات شکم استثنائی خود معروف است، عضلاتی که هر بار جی کاتلر افسانه‌ای تصویری از آن را می‌بیند توان نگاه کردن به هر چیز دیگری را از دست می‌دهد.

با این حال هادی چوپان با گرفتن وکیوم روی استیج از همان لحظه اول، یک شوک بزرگ را به حاضران و تماشاگران آنلاین وارد کرد. وکیومی در حد ستارگان فیزیک کلاسیک، عمیق، کاملا پایدار و با کنترل استثنائی. وکیومی که کمر باریک شده هادی چوپان را حتی باریک‌تر هم نشان می‌داد و در واقع تیرخلاصی در چرخش‌های یک چهارم دور اول فیگورگیری و البته فیگورهایی چون جفت بازو و لت از جلو بود.

میلوس سارسف در این باره گفته: هادی استاد فیگورگیریه. آرنولد داشت بهش جایزه می‌داد و اون داشت خاطر جمع می‌شد که وکیوم و تفکیک چهار سر ران و نوع جایگیری رو رعایت کنه! این هادیه تو بهترین شرایطش.

میلوس در ادامه صحبت‌های خود خطاب به دنیس جیمز گفت: می‌خوام بهت بگم و آنالیز کنم. به عقب برگردین و عکس و ویدیوهایی حتی از شو کره جنوبی ببینید. کره با فلکس لوئیس. تنها فیگوری که فلکس اون رو برد جفت بازو از پشت بود، اونم روی جزئیات. 

دنیس جیمز نیز در پاسخ به میلوس گفت: تو میخوای بدونی تو کره چه انتقادی ازش می‌کردن؟ بیشترین انتقادی که ازش شد می‌دونی چی بود؟ کنترل نداشتن روی میان تنه. بله و این دوباره بهت نشون میده که اون چه قدر روی خودش کار کرده و فکر می‌کنم از دست دادن المپیا آتیشش رو شعله ور کرد.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار