کدخبر : 12685 تاریخ انتشار :
A

گزارش اتحادیه جهانی از ستاره‌های کشتی ایران

گزارش اتحادیه جهانی از ستاره‌های کشتی ایران

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به حضور چند ستاره ایران در مسابقات رنکینگ جهانی بوداپست اشاره کرد.

به گزارش ورزش 360، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رنکینگ جهانی در بوداپست از روز پنجشنبه آغاز می‌شود. در این رویداد کشورها ترکیب المپیک خود را نهایی خواهند کرد. چند کشتی گیر ستاره به مسابقات بازگشته‌اند در حالی که برخی از آنها برای کسب امتیاز با هم رقابت می‌کنند.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی به وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پرداخت و نوشت: قرار است در کشتی فرنگی در چند وزن برای المپیک تصمیم گیری شود. محمدرضا گرایی قهرمان المپیک توکیو با کسب مدال برنز مسابقات جهانی به سهمیه المپیک رسید اما سعید اسماعیلی با قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا مدعی مدال طلای وزن 67 کیلوگرم شد. 

در وزن 60 کیلوگرم نیز مهدی محسن نژاد قرار است به مصاف امیررضا ده بزرگی برود تا تصمیم گرفته شود چه کسی به بازی‌های پاریس می‌رود.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه گزارش خود به بازگشت حسن یزدانی اشاره کرد و نوشت: بدون شک بازگشت حسن یزدانی به مسابقات، نمایش بزرگ بوداپست است. یزدانی از زمان کسب مدال نقره مسابقات جهانی بلگراد تنها یک بار کشتی گرفت و مدال طلای بازی های آسیایی را از آن خود کرد. 

مصدومیت کتف، او را 8 ماه از میادین دور نگه داشت اما یزدانی روز جمعه در وزن 86 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. پیش از برگزاری مسابقات رنکینگ، صحبت‌هایی در مورد رویارویی احتمالی یزدانی با کامران قاسم‌پور قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان که به‌دنبال حضور در المپیک پاریس برای ایران است، مطرح شد اما کادر فنی ایران تصمیم گرفت یزدانی را به تنهایی به بوداپست بفرستد و قبل از تصمیم گیری در مورد رقابت بین این 2 کشتی‌گیر، عملکرد یزدانی را ارزیابی خواهد کرد.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار