کدخبر : 12682 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | صحبت‌های جنجالی رضا رجبی علیه باشگاه استقلال

رضا رجبی بازیکن اسبق استقلال درباره حواشی این باشگاه صحبت های جنجالی‌ای کرد.

به گزارش ورزش 360، شب گذشته رضا رجبی در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر از اتفاقات عجیبی در باشگاه استقلال پرده برداشت.

من ۱۴ سال به عشق هواداران استقلال در این تیم بازی کردم و کوچک ترین دریافت مالی هم نداشتم و بعد از بازیهای استقلال در رختکن از حال رفته ام که هواداران استقلال را شاد کنم. چرا در باشگاه استقلال کسانی که برای این تیم و باشگاه زحمت می کشند باید به هر دلیلی یکی یکی از باشگاه بروند؟ 

آقای نکونام چرا شما برای آقای سمیعی که پای برگه اخراجت را امضا کرده استوری می گذاری؟ چطور کسی که سه سال در بخش حقوقی باشگاه استقلال بوده و استقلال این همه پرونده حقوقی دارد، چطور به یکباره ترفیع پیدا می کند و می شود سرپرست مدیرعاملی استقلال؟

خداوند در ناصداقتی در لحظه آخر ورود می کند و قهرمانی را از استقلال می گیرد. باور کنید قهرمانی های پرسپولیس و قهرمان نشدن های استقلال، یک جایی اش دیگر فنی نیست.

آقای سمیعی، مگر در هتل و در حین بستن قراردادها در کنار آقای آجورلو و آقای اجلال(نصیری) نبودی؟ چطور می گویی خبر نداری؟ هنوز هم استقلال از مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان قراردادهای زمان آجورلو دارد ترکش می خورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار