کدخبر : 13115 تاریخ انتشار :
A

نوشاد عالمیان؛ نابغه دو دست تنیس روی میز جهان

نوشاد عالمیان را می توان تاثیرگذارترین بازیکن تنسی روی میز تاریخ این ورزش در ایران دانشت.

به گزارش ورزش 360، شاید تا قبل از درخشش نوشاد عالمیان در پینگ پنگ دنیا اگر از افراد جامعه در باره ی قهرمان فعلی تنیس روی میز ایران می پرسیدید به احتمال بسیار بالایی کسی شناختی نسبت به قهرمان یا قهرمانان این رشته نداشت اما نوشاد عالمیان با در حضور در مسابقات تنیس روی میز و شکست بازیکنان بزرگی مثل وانگ لیچین در همان سالهای ابتدایی حضور در تیم ملی بزرگسالان  سر زبان ها افتاد.

برمیگردیم به 12 سال قبل مسابقات کاپ آسیا سال 2012 جایی که نوشاد 22 ساله با آرزو هایی بزرگ پا به این میدان دشوار گذاشته بود . نوشاد در این مسابقات کاری کرد کارستان .در مرحله ی یک چهارم نهایی که قرعه نوشاد به وانگ لیچین قهرمان افسانه ای چین و دنیا خورده بود کمتر کسی انتظار داشت نوشاد از این مرحله عبور کند اما نتیجه به شکلی دیگر ی شد و نوشاد با سبک و سیاق خاص خود و سرویس های استثنایی که وجه تمایز او محسوب می شود توانست با نتیجه عالی 4 بر 1 در این بازی پیروز شود و به نوعی به دنیا ثبت کرد پینگ پنگ ایران وارد دوران جدیدی شده است.

نوشاد علاوه بر ضربات ترکیبی خاص خود و سرویس های ترکیبی که شاخص بازی او است در استفاده از هر دو دست تبحر بسیاری بالایی دارد به گونه ای که در لحظه می تواند راکت را در دستانش جا به جا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار