کدخبر : 10328 تاریخ انتشار :
A

اورونوف حتی ماشاریپوف را هم سر ذوق آورد

اورونوف حتی ماشاریپوف را هم سر ذوق آورد

اوستون اورونوف آن‌قدر گل‌های زیبا و حساس برای پرسپولیس زد که هموطنش ماشاریپوف را هم سر ذوق آورد.

گلزنی‌های اورونوف باعث شده تا پرسپولیس همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و قطعا تا روز آخر برای گرفتن استقلال در صدر جدول تلاش خواهد کرد. جالب اینکه بعد از گلزنی و درخشش ستاره ازبکستانی در قائمشهر، ماشاریپوف هم گل حساس و زیبایی برای استقلال به ثمر رساند و قفل دروازه ذوب آهن را باز کرد.

گلی که اگر به ثمر نمی‌رسید شاید کار استقلال مقابل شاگردان محمد ربیعی بیخ پیدا می‌کرد و آنها نمی‌توانستند در نهایت بازی را ببرند. ماشاریپوف معمولاً یکی از بازیکنان خوب استقلال است و جواد نکونام اعتقاد زیادی به او دارد اما از بازی با ملوان در بندر انزلی که گل زده بود تا بازی با ذوب آهن پایش به گلزنی باز نشده بود و مقابل تیم اصفهانی اولین گل خود را در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران استقلال به ثمر رساند.

در کنار ماشاریپوف، بلانکو هم یک گل بسیار حساس و زیبا زد که ششمین گل فصل او برای استقلال بود.حالا نکونام امیدوار است با این خارجی‌های خوب و شوتزن بتواند چهار بازی آخر را هم ببرد و در نهایت جام قهرمانی را تصاحب کند. گفتنی است ماشاریپوف و اورونوف در خرداد ماه با تیم ملی ازبکستان بار دیگر مقابل تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت. بازی قبلی دو تیم در تاشکند با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسیده بود.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار